NASA a descoperit acum „şocată” că Jupiter nu se învârte în jurul Soarelui! Eu vă spuneam din 2012 că nici Pământul nu se învârte în jurul Soarelui…

Jupiter SoareO ştire „şocantă” a apărut în 2016 în mass-media internaţională, citată de gandul.info, ştire care spune că cercetătorii NASA au descoperit că Jupiter este o planetă atât de mare, încât nu orbitează în jurul Soarelui, ci în jurul unui punct situat deasupra acestuia. Citez din ştire:

„În spaţiu, când un obiect gravitează în jurul altuia, nu gravitează în jurul centrului acestuia, ci, mai degrabă, ambele gravitează în jurul unui centru de greutate combinat. În majoritatea cazurilor, obiectul care gravitează este mult mai mic decât obiectul în jurul căruia gravitează (spre exemplu Pământul în jurul Soarelui sau Staţia Spaţială Internaţională în jurul Pământului), astfel încât distanţa dintre centrul de greutate al obiectului mai mare şi centrul de greutate combinat este neglijabilă.

Doar că acest lucru nu se întâmplă şi în cazul lui Jupiter, planeta fiind de 2,5 ori mai masivă decât toate celelalte planete ale Sistemului Solar la un loc. În acest caz, Jupiter orbitează în jurul unui punct situat puţin deasupra Soarelui, mai exact la o distanţă de 1,07 raze solare de centrul acestuia”.

P.S. Se pare că NASA a descoperit „apa caldă” sau mass-media internaţională e atât de uitucă încât ştirile ce par „noutăţi” sunt, de fapt, vechi descoperiri. Vă readuc aminte că exact pe 1 martie 2012, scriam acest articol – Pământul nu orbitează Soarele aşa cum ştim noi, ci este atras de acesta într-o spirală continuă prin galaxia Calea Lactee. Acolo arătam, inspirându-mă de lucrările fizicianului iranian Nassim Haramein, că Pământul, dar şi celelalte planete ale sistemului solar, nu se învîrt în jurul Soarelui aşa cum credem, ci mai degrabă urmăm sau suntem atraşi de către Soare într-o spirală prin Univers şi timp. Soarele, deci şi Pământul, se mişcă prin galaxia Calea Lactee într-o spirală continuă, nu printr-un plan ecliptic plat. Modelul clasic ne spune că noi, astăzi, ne aflăm exact unde eram acum 1 an, când, de fapt, noi ne aflăm la 11 miliarde de mile faţă de cum eram acum 1 an.

Concluzia: Pământul şi toate planetele nu se rotesc propriu-zis în jurul Soarelui, ci în jurul unei axe pe care Soarele o parcurge, atrăgând cu el şi planetele.