Orgoni Crystal

 
Orgoni Crystal

 

Bombardierul Amerika: planul secret al lui Hitler de a bombarda New York-ul în cel de-al doilea război mondial

1758

blankSUA a intrat în cel de-al doilea război mondial în decembrie 1941, declarând război atât Germaniei cât şi Japoniei. Hitler, dictatorul nazist, avea fantezia de a lovi America, însă exista o singură problemă: cei aproximativ 7.000 de km care separau Germania de New York (deasupra Oceanului Atlantic). De aceea, un conducător nazist de top, Hermann Goring, a cerut inginerilor germani din domeniul aerospațial construirea unui bombardier greu, cu rază lungă de acțiune, care să poată traversa Oceanul Atlantic. Ca răspuns, companiile germane Junkers, Messerschmitt și Heinkel au preluat provocarea și, în 1942, au prezentat planuri pentru Bombardierul Amerika. Deși există dezbateri cu privire la veridicitatea probelor, există motive a crede că bombardierul ar fi putut zbura în secret în SUA.

Junkers, un producător important de avioane, și-a folosit expertiza pentru a construi un succesor al lui Ju 290 pentru proiectul Bombardierul Amerika. Ju 290 a fost ideea lui Walter Wever, general al Forțelor Aeriene Germane. Propunerea sa inițială, depusă în 1934, viza incursiuni în spațiul aerian rus, nu în America. Bombardierul Ural, așa cum a fost intitulat inițial, a fost primul avion de distanță lungă al Germaniei.

Aşadar, a apărut proiectul unui avion nou – Junkers Ju 390 – ce putea fi folosit ca recunoaştere, transport şi bombardare. O versiune a sa – Junkers Ju 390 C – era cunoscut și sub numele de New York Bomber. Se lăuda cu un fuselaj mai lung pentru o sarcină utilă mai masivă. Avea 6 motoare şi, în plus, sisteme de bord avansate. Se presupune că avea o autonomie de 9.000 de km, fără a fi nevoie să realimenteze, putând zbura cu o viteză medie de 500 de km/h. Avionul putea trage după el un avion de vânătoare, ME 328, și putea transporta două mitraliere în coada sa.

Prototipurile au avut succes în zborurile sale de testare, iar Forţele Aeriene Germane (Luftwaffe) a comandat 26 de avioane de acest tip. Însă, la 20 iunie 1944, Luftwaffe a anulat contractul pentru cele 26 avioane Ju 390. Însă, există cel puțin o sursă care indică faptul că Junkers a primit plata pentru 7 aeronave. Dacă acestea erau încă în producție sau erau deja finalizate, este incert.

blank
Junkers Ju 390

Există însă o mulțime de speculații dacă Luftwaffe a reuşit vreodată să ajungă cu Bombardierul Amerika în Statele Unite (chiar cu protipul lui Ju 390). În august 1944, agenții secreţi britanici au intervievat oficiali ai Luftwaffe pe care i-au capturat. Acei oficiali au transmis faptul că două avioane Ju 390 au zburat suficient de aproape de Long Island (lângă New York) pentru ca piloții să poată face fotografii.

Apoi, în 1955 și 1956, au apărut două articole referitoare la acest subiect. Primul articol a fost publicat în “Royal Airforce Flying Review”, în care Dr. Kenneth Werrell susţine că deține un raport de informații despre specificațiile aeronavei Ju 390 și zborul său către SUA.

În 1969, cotidianul “Daily Telegraph” din Londra a publicat mărturia unui pilot de testare Luftwaffe, Hans Pancherz. Articolul susținea că Pancherz a zburat cu bombardierul Amerika din Germania către Cape Town (Africa de Sud), ca o testare. Deși zborul său a decurs bine, naziștii au anulat proiectul din lipsă de resurse.

În anii ’80, a apărut o legendă referitoare la un presupus incident care ar fi avut loc la jumătatea lunii septembrie 1944. Un cuplu de bătrâni se afla la plimbare în jurul farului Owls Head din Maine, când a observat că un avion se apropia din orizont. Era de culoare verde închis / negru, şi părea că are 6 motoare. În timp ce zbura deasupra apei, părea să aibă probleme tehnice, făcând o coborâre lentă și constantă până când o aripă a atins suprafața oceanului. Martorii au pierdut apoi vederea asupra aeronavei. A urmat o investigație superficială a zonei, dar nu s-a observat nimic.

Aproximativ 10 zile mai târziu, mai multe cadavre au apărut pe plaja din zonă. Surse de la fața locului au susținut că unul dintre decedați purta o uniformă gri-albastră, asemănătoare cu uniforma purtată de militarii de la Luftwaffe. Mai târziu, autorităţile ar fi spus că ceea ce au văzut martorii nu era altceva decât un submarin (şi nu un avion). Dar, nu e neobișnuit ca guvernul să ascundă astfel de incidente, pentru a menține calmul opiniei publice…

Oricum ar fi, Bombardierul Amerika a fost un plan îndrăzneț al lui Hitler, care ar fi putut aduce un dezastru pentru SUA și, eventual, ar fi schimbat cursul războiului. Dacă ar fi existat un atac asupra pământului american, în loc să joace un rol ofensiv eficient în Europa, SUA şi-ar fi transferat resursele militare pentru apărare…

Sursa (traducerea şi adaptarea proprie): cartea “Luftwaffe Over America: The Secret Plans to Bomb the United States in World War II”

Orgoni Crystal