„Ajutaţi-ne”! Acest mesaj SOS ar fi fost recepţionat în 1998 de radiotelescoapele NASA de la o civilizaţie extraterestră, din galaxia Andromeda, care se afla pe moarte… Farsă?

civilizatie extraterestraFostul şef al Statului Major al Armatei Sovietice, Victor Kulakov, a relevat faptul că în anul 1998 radiotelescoapele NASA a recepţionat un mesaj din spaţiu, un mesaj transmis din galaxia Andromeda. 13 ani mai târziu, în 2011, NASA a decodat un mesaj inclus în acest semnal şi a descoperit o chemare dramatică pentru ajutor, de la o civilizaţie extraterestră…

Dar, să vedem faptele conform faptele conform unor informaţii din mass-media: un articol a fost publicat în revista „Weekly World News” (15 septembrie 1998, vol.19, nr.51) cu următorul titlu: „NASA a recepţionat un mesaj de ajutor dintr-o planetă blestemată. SOS-ul urgent a fost trimis în urmă cu 80.000 de ani.” Din păcate, articolul a fost publicat în revista „Weekly World News”, o publicaţie tabloidă. Totuşi, să nu uităm că o altă publicaţie tabloidă asemănătoare, „National Enquirer”, a fost prima care a publicat ştirea că fostul senator John Edwards a avut o aventură cu amanta sa, care i-a făcut un copil. Şi, până la urmă, „National Enquirer” a avut dreptate. Uneori, chiar şi tabloidele au dreptate!

Iată ştirea care a apărut în original:

Experţii NASA pretind că au interceptat un semnal de SOS galactic de la o civilizaţie extraterestră care se afla în pragul dispariţiei când aceasta l-ar fi transmis. Semnalul vechi de 80.000 de ani a fost recepţionat şi înregistrat digital la sfârşitul lui ianuarie 1998. Dar abia recent radioastronomii şi experţii în limbaj au fost în stare să decodeze mesajul extraterestru care cerea ajutor. Conform lui Dr.Viktor Kulakov, şeful echipei de cercetare din partea Naţiunilor Unite, semnalul ar fi fost transmis de o civilizaţie din galaxia Andromeda nu mai veche decât a noastră: „Faptul că noi am recepţionat şi am decodat mesajul dovedeşte fără îndoială că tehnologia şi cunoştinţele civilizaţiei extraterestre nu erau mult prea avansate faţă de ale noastre”, a explicat Dr. Kulakov. El mai spune că acea civilizaţie nu ar fi murit în urma unei catastrofe cosmice, ci s-ar fi autodistrus ca urmare a folosirii armelor nucleare.

Dr Kulakov a refuzat să ofere transcrierea mesajului, dar spune că el începe cu acest cuvânt „Ajutaţi-ne”, după care precizează poziţia exactă a planetei blestemate. În plus, mesajul conţinea o descriere exactă a apocalipsei nucleare. Dr. Kulakov a mai spus: „Deşi călătoria spaţială interplanetară era disponibilă pentru această civilizaţie, totuşi ea era un nivel foarte limitat. Mesajul ne arată că aceşti extratereştri erau prinşi în lumea lor.”

Sursa articolului: joe-burd.newsvine.com (articolul e mai vechi, din 2011)