Site de secrete, stiinta si metafizica

Un profesor de la o universitate din Texas ar fi descoperit o planetă necunoscută care se îndreaptă spre noi! Ea va ajunge lângă Terra în august 2014 şi va provoca valuri tsunami de 1 km înălţime! Pământul nu s-ar mai roti!

1 19

Pamant planeta necunoscutaUn videoclip postat pe YouTube ne arată o ştire uluitoare: o planetă necunoscută se îndreaptă spre noi! Povestea este următoarea: un bărbat pe nume Dr. Kaplan, profesor la Departamentul de Astronomie din cadrul Univ. Texas din Austin, s-a folosit de Observatorul McDonald din cadrul universităţii, pentru a descoperi existenţa unei planete necunoscute din interiorul sistemului nostru solar care se îndreaptă Pământ, oferind coordonatele acestei planete publicului larg, pentru ca fiecare să se convingă cu proprii ochi.

Folosind telescopul Harlan J. Smith (de 2,7 metri) din cadrul Observatorului McDonald din Texas, Dr. Kaplan a detectat această planetă misterioasă pe 26 ianuarie 2014, la ora 22, ora Texasului. În videoclip, Dr. Kaplan nu spune că această planetă s-ar ciocni cu Pământul; el are nevoie de mai mult timp pentru a face toate calculele. În orice caz, Dr. Kaplan spune că gravitaţia sa va afecta Pământul destul de serios înainte de a ajunge în apropierea noastră.

Conform Dr.Kaplan, planeta va ajunge foarte aproape de Pământ în august 2014. Profesorul mai spune că înainte ca planeta să ajungă aici, Pământul va avea parte din ce în ce mai multe catastrofe naturale, ca urmare a afectării gravitaţiei planetei misterioase. Se presupune, de exemplu, că vom avea parte de erupţii vulcanice gigantice, de mari cutremure, de valuri tsunami incredibil de uriaşe (1 km înălţime) ce se vor deplasa cu 1.200 de km pe oră! În apropierea lui august 2014, atunci când planeta s-ar apropia foarte mult de Pământ, plăcile tectonice ale Pământului vor suferi o mutare masivă. Un expert consideră că, în funcţie de mărimea şi gravitaţia planetei necunoscute, Pământul chiar ar putea să nu se mai rotească în jurul axei sale! Acest lucru s-a mai întâmplat cel puţin o dată în istorie, căci şi Biblia ne spune acelaşi lucru (“Soarele nu s-a mai mişcat de pe cer”).

Iată coordonatele acestei planete:
– ascensia dreaptă: 04 ore 08 min 08 sec.
– declinaţia: 60 grade 56 arc min 43 arc sec.

Această planetă s-ar deplasa cu imensa viteză de 200 km/s, adică 720.000 km/h. Într-o zi, planeta misterioasă ar face 17.280.000 km; într-o lună, 518.000.000 km. Cum până în august 2014 mai sunt 6 luni, rezultă că planeta s-ar afla la o distanţă de circa 3.110.400.000 de km, adică peste 3 miliarde de kilometri. Distanţa medie dintre Saturn şi Pământ e de circa 1,4 miliarde kilometri; distanţa medie dintre Pământ şi Neptun este de circa 4,5 miliarde de kilometri. De aici, rezultă că “planeta misterioasă” ar fi mai apropiată decât distanţa medie dintre Terra şi Neptun!

P.S. Eu nu cred o asemenea ştire, dar nu pot s-o neg în totalitate… O să urmărim mai departe ce se întâmplă!