Oamenii de ştiinţă spun că se apropie din ce în ce mai mult de descoperirea planetei X! V-am spus eu că 2016 e anul dezvăluirilor!

planeta X 91Astronomii din Franța au reușit să reducă zona în care ar putea fi amplasată cea de-a nouă planetă a sistemului nostru solar (planeta X), scrie site-ul The Guardian. Nimeni nu știe exact unde este, cât de mare este sau dacă există, dar atunci când cercetătorii de la Institutul de Tehnologie din California au dezvăluit la începutul acestui an că existența unei planete noi în sistemul nostru solar este o posibilitate foarte reală, vânarea acestei noi lumi enigmatice a început în mod serios.

Oamenii de știință cred că în cazul în care ar exista cea de-a nouă planetă are masa, probabil, de zece ori mai mare decât masa Pământului și o orbită de până la 20.000 de ani în jurul Soarelui. De asemenea, este probabil ca ea să fie de 20 de ori mai departe de Soare decât planeta actuală cea mai îndepărtată, Neptun.

Acum, în urma unei noi analize a datelor colectate de nava spaţială Cassini din jurul planetei Saturn, oamenii de știință din Franța au fost în măsură să elimine mai multe regiuni ale sistemului solar, prin dezvoltarea de modele matematice care detaliază efectele gravitaționale ale noii planete asupra celorlalte opt planete. Munca lor a redus cu 50% numărul de regiuni în care s-ar putea afla cea de-a noua planetă.

„Cele mai îndepărtate obiecte orbitează într-o singură direcție într-un mod foarte ciudat, care nu ar trebui să se întâmple, și ne-am dat seama că acest lucru s-ar întâmpla dacă ar exista o planetă masivă, la marginea sistemului nostru solar, care le menține toate în loc”, a declarat Dr. Mike Brown, când a anunţat despre cea de-a noua planetă în ianuarie. „Există mai multe telescoape pe Pământ, care au șansa de a fi capabile să o găsească și am speranța că, după ce vom anunţa acest lucru, oamenii vor începe să o caute în întreaga lume”, a conchis dr. Brown.

P.S. V-am spus eu că anul acesta va fi anul „dezvăluirilor”. După ce au început să dea drumul la dosare secrete cu privire la OZN-uri şi extratereştri, autorităţile au început să recunoască încet-încet şi existenţa planetei X. Aşa cum am vorbit şi ultima dată despre acest subiect – În sfârşit, au recunoscut că planeta X există! Cercetătorii americani spun că această planetă e una gigantică şi e situată la marginile sistemului nostru solar! 10.000 de ani pe Pământ e echivalentul unui an pe planeta X! – se ştie de existenţa planetei X încă de la începutul anilor 80 (mai precis 1982-1983), atunci când în mass-media internaţională au “transpirat” mai multe informaţii despre “planeta X”. Chiar şi satelitul american IRAS, lansat în 1983, a reuşit să observe această planetă X, însă existenţa ei a fost până la urmă ascunsă de ochii publicului. De ce? Nu ştiu, dar bănuiesc că oficialii au ceva de ascuns. Oricum, vă sfătuiesc să recitiţi articolul meu clasic” pe această temă din 2011 – Planeta X şi “Steaua Morţii” au fost descoperite încă de acum 30 de ani, iar nouă ni s-a ascuns acest lucru! – în care am demonstrat că se ştia de existenţa planetei X încă din 1982-1983. În ultimii ani, însă, odată cu explozia Internetului, această informaţie nu mai poate fi ascunsă şi au reapărut informaţii despre existenţa planetei misterioase inclusiv în mass-media oficială. Ceea ce înseamnă că se va recunoaşte, în sfârşit, în mod oficial.