Nor verzui cancerigen


nor-verdeÎn zorii unei zile de martie a anului 1985 un avion TU-234 zburând pe ruta Tbilisi-Tallin şi un TU-134 zburând pe ruta Leningrad-Tbilisi rulau pe trasee care urmau să se intersecteze şi tocmai se pregătea corectarea traseelor. Pe neaşteptate, echipajele anunţă turnul de control că au în faţă o „stea” uriaşă, din care ţâşnesc mai multe lumini „conice”. Trei sunt îndreptate spre pământ, două în sus. Avionul TU-234 se afla atunci la 120 km de Minsk.

Nici până acum nu se poate explica de ce dispeceratul nu a cerut comandantului echipajului leningrădean o deviere a cursului normal, pentru ca avionul să se îndepărteze de obiectul neidentificat. Cert este că „steaua” s-a apropiat, transformându-se într-un nor verzui de mari dimensiuni, care s-a fixat în faţa avionului, la o altitudine de 10.000 m şi zburând cu o viteză de 800 km/oră. În interiorul „norului” au început să scânteieze apoi luminiţe „ca beculeţele unui pom de iarnă”. Straniul tandem este urmărit de instalaţiile ele radar din Minsk, Riga, Vilnius, Tallinn, precum şi de echipajul celuilalt avion.

În fine, una dintre raze a fost ridicată Şi aţintită asupra cabinei de pilotaj a avionului. Este momentul când intră al doilea pilot în cabină. Observă manevrele „norului” zburător şi reuşeşte să se ferească cu mâna de lumina insuportabilă a razei. Comandantul stătea într-un fotoliu alăturat, iar raza începe să se plimbe peste el, formând o pată luminoasă cu diametrul de 25 cm. Amândoi piloţii au avut senzaţia de arsură.

Aceasta nu este însă decât prologul. După câteva luni de la incident, comandantul navei a murit de cancer. În timpul bolii, el a făcut o remarcă surprinzătoare: „Leziunile organismului meu sunt rezultatul acţiunii radiaţilor provenite de la OZN”. Este evident că doctorii nu au putut să explice de ce starea de sănătate a comandantului s-a înrăutăţit brusc.

Soarta celui de al doilea pilot a fost mai puţin tragică. La scurtă reme după întâlnirea cu OZN-ul, pilotul, deşi un bărbat sănătos până atunci, a fost scos din aviaţie pe caz de invaliditate. Deseori se întâmpla să îşi piardă cunoştinţa pentru câteva ore. Mai prezenta şi alte simptome: electrocardiogramele şi electroencefalogramele acestui pilot sunt neobişnuite – sau, dacă vreţi, neomeneşti. Iar analizele au indicat schimbarea compoziţiei izotopice a organismului…


VA RUGAM, AJUTATI-NE!

Din 2008, cercetam si cautam adevarul in domenii precum istoria, religia sau metafizica. Am publicat peste 15.000 de articole; munca este imensa, dar si costurile aferente sunt foarte mari. Publicitatea Google Adsense nu acopera toate costurile, iar pentru a continua munca si proiectul, avem nevoie de ajutorul vostru. Orice donatie conteaza, indiferent de suma. Toti banii stransi se vor duce catre acest proiect, dar si pentru cercetarea unor subiecte controversate din istorie, inclusiv cercetari genealogice. Va multumim din suflet!

DONATI prin PAYPAL:

DONATI prin CONT BANCAR (ING BANK):
- Cont LEI: RO53INGB0000999917643869
- Titular: ASOCIATIA GENIA - GENEALOGIE SI ISTORIE CUI:51669957
- Email: contact@genia.ro
- Nr.inregistrare Min.Justitiei: 1036/A/2025

Lasă un comentariu