Zumzetele stranii din centrul galaxiei au legătură cu sfârşitul lumii din 2012?

hunab-kuÎn luna martie 2006, Scott Hyman, profesor de astrofizica la Sweet Briar College, a făcut o declaraţie stupefiantă. A declarat în jurnalul ştiinţific „Nature” că el şi colegii lui au detectat un fenomen extraordinar în centrul galaxiei noastre. În 2002, pe parcursul analizării fotografiilor de unde radio de joasă tensiune, luate prin telescopul Very Large Array (un radiotelescop gigant) din Soccoro, în Noul Mexic, au detectat un semnal intermitent ce părea dirijat cu inteligenţă. Semnalul se compunea din 5 emisiuni energetice de înaltă intensitate şi de aceeaşi amplitudine, fiecare dintre ele durând 10 minute şi făcându-şi apariţia la un interval de 77 de minute, totul pe o durată de 7 ore, în noaptea de 30 septembrie spre 1 octombrie.

Această descoperire l-a lăsat perplex pe profesorul Scott Hyman şi tot aşa pe majoritatea comunităţii astronomice. Ce este acest straniu zumzăit, provenit din centrul galaxiei noastre? Astrofizicienii şi astronomii moderni, cu instrumentele lor sofisticate, nu sunt singurii interesaţi. De fapt, vechii mayaşi, care erau mari matematicieni şi recunoscuţi astronomi, s-au interesat şi ei de ceea ce se găsea în centrul galaxiei noastre. Mayasii ştiau cu exactitate unde se află centrul galaxiei noastre pe harta cerului. Ei l-au reprezentat într-o gravură denumită Hunab Ku de către dr. Jose Arguelles de la Universitatea Princeton, numindu-l „Fluturele Galactic”. În plus, chiar cosmologia lor se baza pe existenţa lui Hunab Ku. Ei credeau că destinul final al omenirii depindea de ceea ce se petrecea în acel loc. Hunab Ku era Zeul suprem Maya şi Creatorul. Reprezenta poarta spre alte galaxii, precum şi toate conştiinţele care au existat vreodată. Hunab Ku era matricea care, sub forma unui disc care se învârtea, da naştere stelelor şi planetelor, precum şi şeful de orchestra al baletului intergalactic al planetelor, al stelelor şi al galaxiilor. Mayasii credeau că el conducea acest balet din centru, prin intermediul emisiunilor de „energie conştientă”.

În zilele noastre, astronomii moderni au putut verifica şi că centrul galaxiei noastre este un disc volburos al cărui centru este o gaură neagră care înghite şi dă perpetuu naştere stelelor. Ar fi posibil ca straniul fenomen observat de către dr. Scott Hyman şi colegii săi să fie conectat la credinţele mayasilor. Se pare că există o convergenţă între vechile credinţe Maya şi noile descoperiri ştiinţifice. Există o mare diferenţă între concepţia „timpului” la oamenii moderni şi mayaşi. În zilele noastre timpul este perceput în mod linear şi unidirecţional. El poate fi accelerat şi încetinit, conform teoriei relativităţii, dar nu se poate întoarce înapoi. Dimpotrivă, mayasii vedeau timpul de maniera circulară. Fiecare lucru avea un început şi un sfârşit. Orice fenomen se înscria într-o mişcare periodică şi cel mai precis calendar Maya se baza pe această viziune a timpului. Şi credeau că timpul era de asemenea ieşit din Hunab Ku şi că acesta îl controla.

Este dificil să denigrezi cosmologia Maya pentru că mayasii au lăsat probe flagrante de extremă precizie a metodelor lor de măsurare a timpului. Ca de exemplu, piramidele lor, şi anume cea din Chichin-Itza (în Mexic), cu siguranţă sunt aliniate pe solstiţii şi echinoctiuri corespunzând mersului pământului în jurul soarelui. Piramida Kukulcan de la Chichin-Itza este un perfect instrument de măsură care marchează cu exactitate echinocţiurile pe tot timpul anului. Vechii astronomi Maya au prezis, deja de acum 1500 de ani, alinierea exactă a Pământului, Soarelui şi constelaţiei Pleiadelor cu centrul galaxiei noastre. Acest fenomen se va produce la finele ciclului actual în timpul anului 2012 al Calendarului Gregorian. Pe Calendarul Maya, această zi este desemnată ca 4 Ahau 3 Kankin (13.0.0.0.0) şi cade la 21 decembrie 2012. Această zi va marca”sfârşitul timpului” sau”sfârşitul unui lung ciclu şi începutul unui nou ciclu”.

După mayaşi şi alte civilizaţii din America centrală, această zi va marca, de asemenea, întoarcerea lui Kukulcan (Quetzacoatl), dată care corespunde solstiţiului de iarnă în emisfera nordică, atunci când soarele se va culca la vest de Chichin-Itza, jocul de lumini şi umbre va face să apară şarpele cu pene (Quetzacoatl) pe scara piramidei care poseda deja un cap mare de şarpe, sculptat la baza sa. Acest fenomen se produce de două ori pe an la Chichin-Itza, dar ceva cu totul special se va produce pe timpul solstiţiului de iarnă din 2012. Când soarele se va culca în după-amiaza, umbra unghiului nord-vest al piramidei va proiecta un motiv luminos, care va lumina capul şarpelui la baza scării. În jumătatea de oră ce va urma, şarpele va părea că se coboară spre pământ pe măsură ce soarele va dispărea la orizont. Acest efect optic va da impresia că şarpele coboară pe piramidă. În plus, coada şarpelui, proiectată din înaltul piramidei, va puncta precis în direcţia Pleiadelor.

Piramidele lui Teotihuacan, care semnifica”cetatea zeilor”, construite în nordul oraşului Mexic de către o altă civilizaţie a Americii centrale, care a precedat mayaşii, sunt de asemenea aliniate cu Pleiadele, ca şi piramidele egiptene de la Gizeh. Dar asta nu e totul, la 21 decembrie 2012, la ora 11,11, ora universală, va fi un aliniament precis al soarelui cu centrul galaxiei noastre (Hunab-Ku). Ceea ce se va petrece cu exactitate în acea zi rămâne un mister, dar se pare că noi vom primi semne din ce în ce mai numeroase. Mayaşii acordau o mare importanţă acestei date.

Au mai rămas încă 3 ani până ce evenimentul să aibă loc, dar lumea noastră experimentează deja schimbări din ce în ce mai rapide. Numărul şi intensitatea catastrofelor naturale cresc de manieră exponenţială. Oamenii de ştiinţă au detectat un comportament anormal al Soarelui nostru, care influenţează atmosfera terestră. Ar fi posibil ca acest zumzet straniu, detectat de către dr. Scott Hyman, să fie la originea dereglărilor climatice din planetă noastră. Se poate că aceste emisiuni energetice emanând din centrul galaxiei noastre să devină mai intense şi mai frecvente pe măsură ce ne apropiem de 2012. Mayaşii v-ar răspunde”da”. În data de 21 decembrie 2012 a fost prezis de mayaşi că omenirea ar intra într-o nouă eră de conştientizare crescută. Poate că în acea zi o emisie energetică colosală va parcurge galaxia de la centrul său spre extremităţi, bulversând chiar fundamentele materiei, şi să dea naştere unei lumi noi, care va dura un nou ciclu.