Un secret terifiant a fost descoperit într-un tablou ce-l prezenta pe faimosul ocultist John Dee! Trei cranii umane misterioase au fost mascate…


John Dee 3 cranii 2Henry Glindoni (1852-1913) a fost un pictor englez mai puţin cunoscut care s-a specializat în picturi care prezentau costumele din secolele XVII şi XVIII. Într-una din picturile sale, Glindoni îl reprezintă pe faimosul ocultist şi astrolog englez din secolul al XVI-lea, John Dee, în faţa reginei Elisabeth I. Dar, atunci când tabloul respectiv a fost radiografiat cu raze X, a fost descoperit un secret terifiant, şi anume faptul că John Dee a fost înconjurat iniţial de 3 cranii umane, dar, ulterior, tabloul a fost modificat, craniile umane fiind total mascate (probabil, la cererea cumpărătorului) – scrie site-ul hyperallergic.com.

Tabloul înfăţişează vizita reginei Elisabeth I la locuinţa ocultistului John Dee. Despre acest John Dee, puteţi citi pe site-ul Almeea un articol cuprinzător: John Dee, ocultistul care folosea globul de cristal si vorbea cu ingerul Uriel. Dee a devenit cunoscut şi că astronom, cât şi astrolog, mulţi oameni consultându-l pentru sfaturi. El a practicat astrologia pentru a-şi câştiga traiul, dar a studiat Talmudul, teoriile rozicruciene şi a practicat alchimia în speranţa de a găsi „elixirul vieţii” şi „piatra filosofală”. În 1581, Dee a început să experimenteze cu cristalomanţia sau divinaţia în cristale, un mod de divinaţie folosind un glob, un iaz limpede de apă (metoda prin care Nostradamus obişnuia să-şi adune catrenele) sau orice obiect transparent. Conform jurnalului sau, pe 25 mai 1581, când privea în cristal, Dee a văzut nişte spirite şi, în următorul an, a avut o viziune a îngerului Uriel, care i-a dat o bucată convexă de cristal ce-i permitea comunicarea cu lumea spiritelor. După folosirea cristalului de mai multe ori, Dee a descoperit că era capabil să folosească cristalul doar concentrându-şi toate facultăţile mentale asupra acestuia.

Revenind la tabloul lui Glindoni, nu e prima dată când o pictură este modificată ulterior, pentru a ascunde sau masca un anumit element. De exemplu, celebrul tablou al lui Rafael, intitulat „Portret cu o femeie cu un unicorn” (1503-1506) iniţial prezenta un câine, care a fost înlocuit ulterior cu un unicorn, pentru a schimba simbolismul de la loialitate la puritate.

John Dee 3 cranii

Lasă un comentariu