O călugăriţă irlandeză din secolul 19 apare pe o fotografie din 2012: explicaţiile mele privind fotografiile cu fantome

6.565 vizualizari

O fotografie care pare a conţine figura fantomatică a unei călugăriţe aflată pe faleza portului Galway (Irlanda) a produs furori printre locuitorii irlandezi din regiune, anunţă ziarul on-line Galway Independent. Fotograful local Jonathan Curran a avut ideea de a capta o serie de 13 fotografii din zona pitorească, într-o încercare de a crea o vedere panoramică; când s-a uitat ulterior peste ele, într-una din poze a dat peste ceva cu totul neobişnuit.

Una din imagini, care a fost luată în mai puţin de un minut faţă de celelalte, pare să prezinte o figură izolată a unei femei, cu aspect de călugăriţă din secolul al XIX-lea. Domnul Curran a fost stupefiat de această descoperire ciudată şi, deşi a verificat şi celelalte 12 imagini, călugăriţa nu mai era prezentă în niciuna din ele.

„Spectrul nu era vizibil nici înaintea şi nici după ce fotografia a fost făcută şi nu a fost surprins în niciuna din celelalte fotografii. Călugăriţa pare să se ivească la un moment dat şi să dispară brusc. Alte persoane care s-au plimbat pe faleză în acea zi n-au fost conştienţi de prezenţa ei „, a explicat fotograful.

Într-adevăr, pe fotografie apare în mod clar o figură distinctă fantomatică feminină şi de atunci au existat speculaţii dacă fotografia este pur şi simplu o iluzie optică sau o reprezentare a unei fantome.

P.S. Părerea mea despre aceste „fantome” este următoarea (şi am mai explicat-o şi în alte dăţi): ceea ce numim noi „fantome” reprezintă de fapt „corpul eteric” al unei fiinţe aflate în viaţă. Aceste „corpuri eterice” au proprietatea de a impregna energetic anumite locuri, putând astfel „supravieţui” de-a lungul timpului sub forma unei „înregistrări energetice”. E posibil ca, din când în când, să fie surprinse pe camerele foto şi video imagini statice sau în mişcare ale acestor „înregistrări” ale corpurilor eterice. Da, acea călugăriţă e posibil să fi trăit cu adevărat prin secolul al XIX-lea, să-şi fi lăsat „amprenta energetică” a corpului ei eteric acolo, iar fotograful nu a făcut altceva decât să surprindă o imagine a trecutului.