Cum francmasonica familie Rockefeller a blocat la începutul secolului XX un automobil electric de succes


Automobilele electrice sunt extrem de rar întâlnite pe stradă…şi asta pentru că preţul lor e foarte mare, comparativ cu automobilele clasice, dar şi pentru că sunt produse într-un număr limitat. Sunt ele produsul secolului XXI? Bineînţeles că nu! Maşinile electrice au fost chiar inventate şi produse paralel cu maşinile pe bază de combustibil (benzină sau motorină), numai că… a existat un interes ca să se vândă doar cele pe bază de motorină sau benzină. Interese dictate de marile corporaţii din domeniul petrolier…şi aici, în special mă refer la gigantul petrolier de la începutul secolului al XX-lea Standard Oil, controlat de familia francmasonică Rockefeller. Deşi Standard Oil a fost nevoită să se spargă în 1911 în mai multe companii (din care s-au născut viitoarele gigantice petroliere Exxon şi Mobil), în umbră era tot afacerea familiei Rockefeller şi a asociaţilor ei malefici, familia Rothschild. Că interesul lor era să se dezvolte şi să se vândă doar maşinile pe bază pe benzină şi motorină, ca să se poată îmbogăţi din afacerile cu petrol, e evident. Dar din această afacere au pierdut doar consumatorii…

Să revenim la automobilul electric. Una din primele mărci de automobile electrice a fost „Detroit Electric”, al societăţii Anderson Electric Car Company. Producţia de maşini electrice, alimentate de o baterie reîncărcabilă cu acid de cupru, a început în anul 1907; pentru încă 600 de dolari, cumpărătorul avea parte de o baterie mai performantă de nichel-fier. Maşinile puteau parcurge 130 de kilometri până la o nouă încărcare, deşi într-un test efectuat, un Detroit Electric avea o autonomie de 340 de kilometri! Viteza maximă era de 32 de km/h, ceea ce nu era deloc rău pentru acele vremuri.

Perioada de glorie a lui Detroit Electric a fost reprezentată de anii 1910, atunci când compania a reuşit să producă şi să vândă între 1000-2000 de bucăţi pe an. Vânzările lui Detroit Electric au scăzut însă în anii 1920, odată cu apariţia unor modele mai ieftine ale maşinilor clasice. Compania care producea aceste maşini electrice a intrat în faliment după 1929…dar aici am o surpriză pentru voi. Ştiţi cine a fost unul din proprietarii lui Detroit Electric? John D.Rockefeller Jr! Probabil că s-a asigurat ca aceste maşini electrice să nu aibă succes, iar firma să intre treptat în faliment. Un succes al automobilelor electrice ar fi dat peste cap veniturile imense ale familiei sale din afacerile cu petrol… Iată cum, dacă n-ar fi fost nişte interese meschine, viitorul omenirii ar fi arătat altfel… Astăzi ne-am fi plimbat toţi în automobile electrice, cu poluare zero, iar automobilul clasic bazat pe benzină/motorină ne-ar fi părut o ciudăţenie a istoriei…

ATENTIE! Intrucat nu toate sursele sunt de incredere si, uneori, este foarte greu pentru a fi verificate, unele articole de pe site-ul lovendal.ro trebuie sa fie luate cu precautie. Site-ul acesta nu pretinde ca toate articolele sunt 100% reale, scopul fiind acela de a prezenta mai multe puncte de vedere si opinii asupra unui anumit subiect (chiar daca acestea par a fi contradictorii). Asadar, erorile si ambiguitatile nu pot fi excluse complet. Prin urmare, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru actualitatea, acuratetea, caracterul complet sau calitatea informatiilor furnizate. Utilizatorii folosesc continutul acestui site pe propriul risc.

Lasă un comentariu

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Aveti un program de blocare a reclamelor

Va rugam sa ne sustineti, dezactivand programul de blocare a reclamelor. Va multumim!

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO