Un asteroid cu potenţial periculos se apropie de Pământ pe 13/14 septembrie 2012… Un obiect ceresc masiv necunoscut ne vizitează?

Între 13 şi 14 septembrie 2012, un asteroid cu potenţial periculos se apropie de Pământ. În timpul zborului său din jurul planetei noastre, asteroidul 2012 QG42 va fi vizibil ca un obiect strălucitor, pentru observarea sa putându-se folosi chiar un telescop de clasă medie. Acest asteroid a fost descoperit de astronomii de la Centrul de Observare a Cerului Catalina, din Arizona (SUA), împreună cu al lor colegi din Italia, pe data de 26 august 2012. Problema o reprezintă faptul că asteroidul va trece aproape de Pământ, la doar 18 zile după descoperire!

Acest corp ceresc din apropierea Terrei, cu un diametru de 500 de metri, a fost clasificat de astronomi ca fiind un „asteroid potenţial periculos”, atât datorită dimensiunilor sale mari, cât şi a apropierii de Pământ (la doar 0,019 UA).

Am de făcut o observaţie referitor la această ştire: oricine a urmărit cometele şi asteroizii din apropierea Pământului din ultimii 2 ani, a putut observa că planeta noastră este o adevărată ţintă. Obiectele cereşti se află aproape pe eliptica noastră şi călătoresc în aceeaşi direcţie ca şi Pământul. Soarele este bombardat şi el de un număr record de comete, în special de cele venite din spatele elipticii solare. De exemplu, anul trecut în doar 10 zile au fost descoperite 25 de comete noi, care nu au deloc orbita cometelor tradiţionale. Ce înseamnă acest lucru? Că un masiv obiect ceresc necunoscut „aruncă” aceste comete şi asteroizi în direcţia Pământului şi a Soarelui… Ce este acest obiect? Mitica planetă Nibiru sau steaua-companion a Soarelui nostru, Nemesis (https://www.lovendal.ro/wp52/nemesis-sau-steaua-mortii-companionul-soarelui-care-ne-va-aduce-sfarsitul/)?