Îndrăzneşte să afli data morţii tale! Pentru a cunoaşte data când vei muri trebuie să introduci numărul de telefon!


Indrazneste sa afli data mortii taleArticolul de faţă… credeţi-mă că nu este nicio publicitate! Pur şi simplu, ieri, atunci când mă aflam pe site-ul meu, am observat că una din reclamele Google Adsense pe care le am, afişează un mesaj publicitar: „ÎNDRĂZNEŞTI SĂ AFLI CÂND VEI MURI?” Normal, de curiozitate, am intrat pe link. Mi-am spus… ce naiba o mai fi şi asta? Linkul este acesta: http://test-moarte.kekuko.com/. Repet: dacă unul din voi crede că fac aici vreo publicitate, atunci să nu apese pe link. L-am dat doar ca să arăt sursa articolului.

Când intri, cineva te întreabă: „Selecţionaţi anul naşterii şi sexul”. Am făcut acest lucru, şi apoi, vine o serie de 3 întrebări:

* Cu ce frecvenţă faci sport?
– Niciodată
– Foarte rar
– O dată pe săptămână
– De câteva ori pe săptămână

Probabil că dacă vei alege „De câteva ori pe săptămână”, ai şanse să trăieşti mai mult.

* Câte pahare de alcool bei pe săptămână?
– Nu beau
– Nu mai mult de 2 pahare pe săptămână
– Unul la fiecare masă
– Sunt mereu beat

Ideal ar fi să poţi răspunde „Nu beau”.

* Cât ai fumat la viaţa ta?
– Niciodată
– Doar o ţigară din când în când
– Mai puţin de 5 ţigări pe zi
– Mai mult de 5 ţigări pe zi

Cine răspunde „Niciodată”, va avea şanse să trăiască mai mult.

După ce s-a terminat cu aceste 3 întrebări, aflăm următoarele: „Am colectat datele dvs şi am calculat data morţii.  Pentru a cunoaşte data când vei muri trebuie să introduci numărul de telefon. Îţi vom trimite un sms gratuit pentru aţi confirma data morţii”.

Observăm o greşeală gramaticală în text: „aţi” a fost scris întreg şi nu despărţit – „a-ţi”. Dar, totuşi, cât de cinic poate fi cineva care susţine: „Ca să afli data când vei muri, atunci introdu numărul de telefon”! Cât de ignorant trebuie să fii, ca să crezi că cineva îţi poate oferi data morţii? Dacă am şti toţi când am muri, atunci poate că unii dintre noi nici nu am mai dori să trăim, ştiind că ni se apropie clipa morţii.

Ce câştigă site-ul mai sus menţionat? Citez de pe acelaşi site:

„Utilizatorul va primi periodic mesaje text pe telefonul sau mobil (SMS) astfel încât se va menţine informat zilnic despre cele mai bune conţinuturi pentru telefonul sau la un preţ de 1,00€ pentru fiecare sms primit + TVA. Max 3 SMS/săptămână”.

Cine este organizatorul acestei aberaţii? O firmă spaniolă.

„NRS REAL SOLUTIONS, S.L (NRS) cu numarul C.I.F B-12550877 înscrisa în Registrul Mercantil de Castellon, Tomo 1058, Carte 622, Pagina 183, Sectiunea 8, Foaie CS17458 si cu domiciliul în Avda. Arcadi Garcia Sanz,19 – 1 A Vila-Real (Castellón), Spania”.

Cine n-are ce face cu banii, e liber să participe la acest experiment morbid…

 

ATENTIE! Intrucat nu toate sursele sunt de incredere si, uneori, este foarte greu pentru a fi verificate, unele articole de pe site-ul lovendal.ro trebuie sa fie luate cu precautie. Site-ul acesta nu pretinde ca toate articolele sunt 100% reale, scopul fiind acela de a prezenta mai multe puncte de vedere si opinii asupra unui anumit subiect (chiar daca acestea par a fi contradictorii). Asadar, erorile si ambiguitatile nu pot fi excluse complet. Prin urmare, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru actualitatea, acuratetea, caracterul complet sau calitatea informatiilor furnizate. Utilizatorii folosesc continutul acestui site pe propriul risc.

Lasă un comentariu

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Aveti un program de blocare a reclamelor

Va rugam sa ne sustineti, dezactivand programul de blocare a reclamelor. Va multumim!

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO