Facebook a murit, trăiască Meta! Ne vom conecta în viitorul apropiat la „Metavers”?


La o săptămână după ce publicaţia americană „The Verge” a raportat pentru prima dată că Mark Zuckerberg va redenumi Facebook, CEO-ul gigantului tehnologic tocmai a anunțat că noul nume este META. „M-am gândit mult la identitatea noastră” cu acest nou capitol, a spus domnul Zuckerberg, vorbind la un eveniment virtual pentru a prezenta pariurile tehnologice de viitor ale Facebook. „De-a lungul timpului, sper să fim văzuți ca o companie metavers.”

Zuckerberg a spus pentru prima dată în iulie 2021 că dorește ca Facebook să devină în cele din urmă o „companie metaverse”, iar recent compania a declarat că va angaja 10.000 de oameni în toată Europa în mod special, pentru a-și construi proiectul metavers. Conform declaraţiei oficiale, Meta creează tehnologii care îi ajută pe oameni să se conecteze, să găsească comunități și să dezvolte afaceri”.

În același timp, redenumirea brandului de Facebook poate contribui la distanțarea companiei de numeroasele controverse pe rețelele sociale cu care se confruntă, inclusiv despre modul în care se spune că răspândește discursul instigator la ură și dezinformare.

Metavers (din limba engleză „Metaverse”) este un termen folosit de obicei pentru a descrie conceptul unei iterații viitoare a Internetului, alcătuit din spații virtuale 3D partajate, conectate într-un univers virtual perceput. Metaversul într-un sens mai larg se poate referi nu numai la lumi virtuale, ci la Internet ca întreg, incluzând întregul spectru al realității augmentate. Conceptul de metavers sau meta-univers, prezent deja în jocurile video, desemnează un spațiu cibernetic care este paralel cu realitatea fizică și în care o comunitate de oameni interacționează sub formă de avataruri web. Acest concept a fost probabil descris pentru prima dată în romanul lui Neal Stephenson din 1992, „Snow Crash”.

ATENTIE! Intrucat nu toate sursele sunt de incredere si, uneori, este foarte greu pentru a fi verificate, unele articole de pe site-ul lovendal.ro trebuie sa fie luate cu precautie. Site-ul acesta nu pretinde ca toate articolele sunt 100% reale, scopul fiind acela de a prezenta mai multe puncte de vedere si opinii asupra unui anumit subiect (chiar daca acestea par a fi contradictorii). Asadar, erorile si ambiguitatile nu pot fi excluse complet. Prin urmare, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru actualitatea, acuratetea, caracterul complet sau calitatea informatiilor furnizate. Utilizatorii folosesc continutul acestui site pe propriul risc.

Lasă un comentariu

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Aveti un program de blocare a reclamelor

Va rugam sa ne sustineti, dezactivand programul de blocare a reclamelor. Va multumim!

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO