Celebrul fotbalist Ronaldo a dat cu flit băuturilor Coca-Cola la Campionatul European de Fotbal UEFA 2020, provocând astfel o pierdere de 4 miliarde de dolari corporaţiei americane!


Unul din sponsorii oficiali ai Campionatului European de Fotbal UEFA 2020 (care se desfăşoară anul acesta – 2021) este celebra companie de băuturi răcoritoare Coca-Cola. Aceasta înseamnă că, în schimbul unei sume uriaşe de bani, Coca-Cola îşi va afişa reclame la meciurile de fotbal, dar şi faptul că băuturile Coca-Cola se vor afla pe mesele conferinţelor de presă desfăşurate înainte şi după fiecare meci.

Dar, ce-a făcut celebrul fotbalist Ronaldo în timpul unei conferinţe de presă, desfăşurate la Budapesta, înaintea meciului naționalei Portugaliei împotriva Ungariei? A mutat sticlele de Coca-Cola care erau în faţa sa, punându-le deoparte şi a luat imediat o sticlă de apă, spunând către camerele de luat vederi „Agua!” (apă), sugerând că oamenii ar trebui să bea apă.

Se ştie că Ronaldo este un fanatic al stilului de viață sănătos, iar prin gestul său a clarificat astfel ce părere are despre băutura răcoritoare carbogazoasă. Coincidenţă sau nu, prețul acțiunilor Coca-Cola a scăzut la bursă de la 56,10 dolari la 55,22 dolari, aproape imediat după gestul lui Ronaldo, o scădere de 1,6%. La valoarea de piață a Coca-Cola asta înseamnă circa 4 miliarde de dolari (de la 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari).

Coca-Cola a răspuns ulterior că „toată lumea are dreptul să își aleagă băutura preferată”. Bravo gestului lui Ronaldo, care arată astfel că nu totul poate fi cumpărat şi faptul că a promova un stil de viaţă sănătos reprezintă unul dintre cele mai bune atitudini pe care o vedetă poate să o aibă.

Sursa (traducerea şi adaptarea proprie): The Guardian


Lasă un comentariu