Într-un interviu şocant din 1964, un cercetător ne dezvăluie maşina timpului de 4 etaje pe care a construit-o! Toate evenimentele trecute rămân înregistrate în câmpul magnetic al Pământului…

Într-un interviu acordat în anul 1964 de către KVOS Channel 12 şi care a fost postat de către Western Washington University din arhiva sa (filmul îl puteţi vedea integral pe YouTube AICI), un cercetător din California, George Van Tassel, pretinde că a fost vizitat de către extratereştri de pe o farfurie zburătoare care folosea tehnologia anti-gravitaţională. În timpul interviului, Van Tassel discută formula pentru călătoria în timp, care i-a fost arătată de extratereştri atunci când a vizitat OZN-ul, şi relaţia ei cu câmpul magnetic al Pământului.

Iată câteva extrase din interviu pe care le-am tradus personal, direct după sonor:

Reporter: George, vorbeşte-mi despre maşina timpului pe care o construieşti în California.

George Van Tassel: Jack, ea este rezultatul unei formule care mi-a fost dată de o fiinţă care a aterizat într-o navă pe aeroportul meu în 1953. Şi am cercetat această formulă, am experimentat-o într-un laborator din Chicago. Şi am obţinut rezultate fenomenale, care ar trebui să le producem pe scară largă. Iar totul a evoluat începând cu anul 1953, transformându-se într-o maşină înaltă cât 4 etaje, cu care lucrăm astăzi.

Reporter: George, nu mă interesează dacă are 4 etaje, 40 etaje sau 4 inch. Eu doar mă întreb atât: o maşină a timpului? Ce-ţi spune formula că poţi face cu o maşină a timpului?

George Van Tassel: Jack, formula noastră nu are factorul timp, spre deosebire de formula electronică. Pe de altă parte, ştiinţa electronică are două dimensiuni cu care lucrează: modelul electronic şi modelul magnetic. Dar noi am descoperit o a treia zonă, pe care am denumit-o „zona timpului”. Şi noi lucrăm cu această zonă, cu efortul de a orienta câmpul magnetic, pentru a obţine alte rezultate pe care le produce ştiinţa noastră astăzi.

Reporter: George, pentru mine o maşină a timpului înseamnă o cutie mică, cu care mă pot întoarce înapoi 5.000 de ani şi mă duce în viitor cu 10.000 de ani. Asta îţi spune formula ta că am putea face?

George Van Tassel: Jack, nu e o cutie mică. E o maşină înaltă de 4 etaje, care concentrează câmpuri, în care poate intra şi un om în zonă. Nu e o cutie…

Reporter: Dar ce se întâmplă cu un om care intră în zonă? Sunt şi eu curios…

George Van Tassel: Jack, doar ne putem gândi la această zonă. Cum timpul nu înregistrează evenimente, aşa cum o facem cu calendarul şi ceasul, putem înregistra un eveniment doar gândindu-ne la el. Teoretic, noi credem că putem înregistra video, să putem o cameră magnetică în zona timpului şi să-l fotografiem pe Lincoln, armatele lui Cezar sau orice s-a întâmplat.

Reporter: Stai să mă lămuresc. Cu alte cuvinte, tu îmi spui că aşa cum şi-a imaginat H.G. Wells în urmă cu 50 de ani, că orice s-a întâmplat în timp se află acolo pentru a fi observat, prin recrearea electronică a unui gând?

George Van Tassel: Jack, ştii cum vorbeşti pe o casetă pe un reportofon şi dai înapoi pentru a auzi înregistrarea pe care ai făcut-o… la fel e şi câmpul magnetic al Pământului. Poţi să opreşti şi poţi să redai. Un asociat de-al nostru, folosind acest principiu, s-a cuplat în câmpul magnetic al Pământului şi a reuşit să capteze emisiuni de la posturi TV care s-au închis.

Reporter: Vrei să spui că s-au făcut experimente pentru a reda emisiuni TV care au fost şi-au dispărut?

George Van Tassel: Exact.

Reporter: Unde a fost experimentul realizat?

George Van Tassel: A fost realizat în St Monica de către un asociat de-al meu.

Reporter: De ce mass-media nu a vorbit despre această acţiune a maşinii timpului?

George Van Tassel: Jack, motivul ar fi acela că Marina SUA a intervenit ca cercetarea să ia sfârşit. Asociatul meu a mai descoperit că putea să localizeze submarinele din întreaga lume, oriunde s-ar fi aflat.

Reporter: Cine este acest asociat al tău?

George Van Tassel: Charlie Artz.

Reporter: Şi acum este un om liber?

George Van Tassel: Este liber acolo unde se află, conducând o cercetare super-secretă.

P.S. Puteţi citi restul interviului AICI (pentru cine cunoaşte bine limba engleză). Două chestiuni mi se par interesante din acest interviu (asta dacă nu cumva omul aberează):
1) Trecutul este înregistrat în câmpul magnetic al Pământului.
2) Marina SUA efectuează încă din anii 50-60 experimente secrete privind călătoriile în timp.