De ce a trimis NASA o navă spaţială către planeta îndepărtată Pluto? În 1996, preşedintele Bill Clinton ar fi aflat informaţii ultra-secrete despre existenţa vieţii pe această planetă!

PlutoNava spaţială NASA New Horizon trebuie să ajungă în această lună (iunie 2015)  în apropiere de planeta pitică Pluto, cunoscută până în anii 2000 ca cea mai îndepărtată planetă a sistemului nostru solar, până când au fost descoperite alte planete. Există un videoclip pe YouTube intitulat „De ce am trimis o navă către Pluto?”, în care se face un rezumat al întregului program New Horizons. „Pentru explorare spaţială”… acesta ar fi motivul oficial pentru care NASA a trimis o navă spaţială spre Pluto. Să fie oare acesta adevărul?

Am găsit însă un articol din 1996 publicat de revista serioasă Texas Monthly în care ni se spune un alt secret: faptul că pe Pluto ar fi fost găsită viaţă, iar această informaţie secretă ar fi fost ştiută doar de câţiva oficiali din SUA. Nu ştiu cât adevăr conţine articolul… eu doar îl prezint ca o alternativă. Iată, de fapt, rezumatul său:

– Dick Morris este un binecunoscut analist politic american. Prieten al preşedintelui american Bill Clinton, el a făcut parte din personalul prezidenţial de consilieri politici.

– Ca orice bărbat, Dick Morris şi-a găsit o femeie prostituată, pe nume Sherry Rowlands, pe care o frecventa şi căreia, la un moment dat, i-a dezvăluit un mare secret, pe care îl cunoşteau doar 7 oameni din conducerea ţării: oamenii de ştiinţă au descoperit că există viaţă pe o altă planetă din sistemul nostru solar. Morris mai preciză că e vorba de nişte verdeaţă găsită în stâncile dintr-o planetă.

– Prostituata mai precizează că e vorba de planeta… Pluto!

P.S. Acum, stau şi mă gândesc. Ca să descopere viaţa pe planeta Pluto, o navă spaţială ar fi trebuit să ajungă acolo. Însă acest lucru se întâmplă abia acum în anul 2015. De unde ştiau oficialităţile americane în 1996 că există viaţă pe Pluto? A mai ajuns acolo o altă navă spaţială de care noi nu ştim? Singura posibilitate ar fi Voyager 2. Oficial, ultima planetă pe care Voyager 2 a vizitat-o a fost Neptun (1989), după care a început călătoria către limitele exterioare ale sistemului nostru solar. Dar dacă Voyager 2 a vizitat pe ascuns planeta Pluto, existând indicii că acolo ar exista viaţă? Dar ce viaţă, pentru că, după spusele oamenilor de ştiinţă, planeta e inospitalieră pentru aşa ceva. S-au adaptat unele specii vii la condiţiile de pe Pluto? Care e adevărul totuşi?