Ştii de ce în siglele lui McDonald’s, KFC sau Coca-Cola apare predominant culoarea roşie?


Chiar, te-ai întrebat vreodată de ce siglele lui „Mc Donald’s” şi „KFC”, cele mai mari companii din domeniul fast-food-ului, prezente în plin pe piaţa României, abundă de culoarea roşie? De ce Coca-Cola este roşie? De ce nu apare albastru, de exemplu? Sau negrul, ori maroniul?

E simplu… Totul ţine de minte şi de relaţia dintre mintea umană şi culori, de fapt percepţia pe care mintea o are faţă de culori. Albastru este o culoare care creează o senzaţie de pace şi linişte, iar verdele te duce cu gândul la natură. Maroniul şi, în special negrul, te duce în mod automat la ideea morţii şi a doliului. Aşadar, niciuna din aceste culori nu puteau fi folosite predominant în siglele unor mari corporaţii ce se ocupă de fast-food.

Însă, culoarea roşie este una ideală. Roşul este o culoare excitantă (nu întâmplător şi Coca-Cola are predominant culoarea roşie în sigla ei, pentru că băutura principală promovată – „Coca-Cola” este una excitantă pentru organism). Roşul creează pofte – de mâncare şi de băut, iar alegerea acestei culori în siglele lui McDonald’s şi KFC nu a fost, aşadar, una întâmplătoare.

Să nu uiţi asta niciodată: marile companii ştiu să exploateze subconştientul uman şi de aceea ele folosesc tot felul de trucuri pentru a se adresa clienţilor potenţiali. Concluzia? Dacă vrei să-ţi deschizi o pizzerie, să ai grijă ca în sigla ta să predomine culoarea roşie. Eu unul aş folosi, mai degrabă, culoarea portocalie, care, deşi nu este una atât de excitantă, totuşi portocaliul este o culoare care stimulează pofta de mâncare.

ATENTIE! Intrucat nu toate sursele sunt de incredere si, uneori, este foarte greu pentru a fi verificate, unele articole de pe site-ul lovendal.ro trebuie sa fie luate cu precautie. Site-ul acesta nu pretinde ca toate articolele sunt 100% reale, scopul fiind acela de a prezenta mai multe puncte de vedere si opinii asupra unui anumit subiect (chiar daca acestea par a fi contradictorii). Asadar, erorile si ambiguitatile nu pot fi excluse complet. Prin urmare, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru actualitatea, acuratetea, caracterul complet sau calitatea informatiilor furnizate. Utilizatorii folosesc continutul acestui site pe propriul risc.

Lasă un comentariu

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Aveti un program de blocare a reclamelor

Va rugam sa ne sustineti, dezactivand programul de blocare a reclamelor. Va multumim!

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock