Lady Gaga, păpuşa Illuminati (partea 7): “Marry the Night” sau căsătoria cu întunericul şi ocultismul

36
9.723 vizualizari

Lady Gaga a generat o mare aşteptare printre fanii săi, atunci când a anunţat că următorul său videoclip “Marry the Night” va dezvălui o parte din trecutul său. Se aşteptau oare fanii cântăreţei ca videoclipul care a apărut recent (la începutul lui decembrie 2011) să înceapă cu o Lady Gaga traumatizată, aflată într-un spital psihiatric, împreună cu mai multe fete lobotomizate? Probabil că nu. Dar, din acest punct bizar de început, videoclipul înfăţişează ascensiunea lui Lady Gaga până la statutul ei de super-star.

Dar cum se leagă toate aceste lucruri? Pentru mulţi, totul nu are niciun sens. Totuşi, pentru cei care înţeleg relaţia dintre procesul de control al minţii pe bază de traume şi industria de divertisment, totul capătă sens. În timp ce celelalte videoclipuri ale lui Lady Gaga se referă la procesul de manipulare a minţii într-un mod subtil (vedeţi toate articolele din seria “Lady Gaga, păpuşa Illuminati” pe care le-am prezentat pe site-ul “Secretele lui Lovendal”), noul videoclip al lui Lady Gaga “Marry the Night” face un pas înainte, explicând totul mult mai detaliat.

La începutul videoclipului “Marry the Night”, monologul lui Lady Gaga defineşte în termeni neechivoci starea unei victime supusă controlului minţii. În ciuda greutăţilor ivite – spune ea – ea e determinată să facă tot ce e necesar în industria muzicală şi e pregătită să facă orice pentru a-şi atinge scopul. Astfel, ea se “căsătoreşte cu noaptea” (“marry the night”), o expresie care are un înţeles profund.

Să analizăm împreună acest videoclip al lui Lady Gaga. Pe această cale, mulţumesc creatorului site-ului vigilantcitizen.com, din al cărui articol m-am inspirat pentru a realiza acest material.

Lady Gaga într-un spital de psihiatrie

În introducerea videoclipului, o putem vedea pe Lady Gaga ca pacientă într-un spital de psihiatrie. În timp ce se află întinsă pe o targă împinsă de două asistente, Gaga descrie modul în care ea percepe realitatea. Afectată de o traumă violentă, cântăreaţa evadează în propria sa lume. Disocierea mentală pe care Gaga o descrie este în directă concordanţă cu scopul controlului minţii prin intermediul traumei, baza proiectul Monarch.

De ce proiectul Monarch apare atât de des în videoclipurile lui Lady Gaga?

Aşa cum am explicat şi în articolul de început din seria “Lady Gaga, păpuşa Illuminati” (https://www.lovendal.ro/wp52/lady-gaga-papusa-illuminati-sau-cum-poti-controla-mintea-umana/), proiectul Monarch reprezintă o tehnică de control al minţii (introdusă de CIA) prin intermediul căreia subiectul este expus unei traume atât de violente, încât mintea sa creează o separare. Mintea sa devine divizată, şi astfel apare o nouă personalitate, modelată de către manipulatori. Atunci când o persoană suferă o traumă indusă de un electroşoc, va simţi o stare de “minte uşoară”, de parcă ar zbura asemenea unui fluture. Există, de asemenea, o reprezentare simbolică privind metamorfoza acestei frumoase insecte: dintr-o omidă, ea se transformă în cocon (ce reprezintă inactivitatea), şi apoi în fluture (noua creaţie), ce se va întoarce la punctul său de origine. Asemenea model migrator face ca fluturele să fie o specie unică. Trebuie să reţinem de aici faptul că fluturele reprezintă simbolul controlului minţii. În timpul “reeducării” lor, subiecţilor li se sugerează că au de-a face cu numeroase simboluri, ca arbori, pânze de păianjen, măşti, labirinturi, fluturi etc. De asemenea, li se prezintă filme care conţin simboluri specifice (“Vrăjitorul din Oz” sau producţii Walt Disney). La fel cum acestor subiecţi li se spală minţile, şi publicul larg este manipulat printr-un proiect de control al minţii la scară mondială, prin aceste producţii Walt Disney, sau prin alte filme hollywoodiene, ori chiar videoclipuri.

Cum percepe realitatea o victimă a proiectului Monarch?

În videoclipul “Marry the Night”, lui Gaga îi este creată o altă personalitate, pentru a obţine statutul de superstar. De fapt, Gaga chiar descrie la începutul videoclipului cum ar percepe realitatea o victimă a proiectului Monarch:

“Când mă uit înapoi în viaţa mea, nu vreau să văd lucrurile exact cum s-au întâmplat, căci prefer doar să mi le amintesc într-un mod artistic. Şi, ca să spunem adevărul, minciuna tuturor lucrurilor e mult mai onestă, pentru că am inventat-o. Psihologia clinică ne spune îndoielnic că trauma este asasinul suprem. Memoriile nu sunt reciclate ca atomii şi particulele în fizica cuantică. Ele pot fi pierdute pentru totdeauna. Trecutul meu este ca un tablou neterminat şi, fiind pictorul acestui tablou, eu trebuie să umplu toate găurile urâte şi să fac tabloul să fie din nou frumos. Nu că aş fi fost nesinceră, numai că eu detest realitatea.”

Lady Gaga îşi umple toate găurile urâte din ea

Gaga ne spune, cu alte cuvinte, că ea a trecut printr-un proces de traumă atât de oribil, încât acest lucru a făcut-o să se disocieze de realitate. Din moment ce ea nu se poate împăca cu adevărata natură a existenţei sale, mintea sa “a umplut toate găurile urâte” şi, astfel, ea şi-a creat o lume interioară, în care poate evada şi supravieţui din punct de vedere mental. Exact acest lucru se întâmplă cu sclavii supuşi proiectului Monarch, care, în timp ce se află rupţi de realitate în lumea lor fantastică, ei sunt programaţi şi manipulaţi de către stăpânii lor.

Asistentele din mintea lui Lady Gaga sunt îmbrăcate după ultima modă

Gaga descrie cum percepe mintea ei disociată realitatea înconjurătoare. În realitatea lui Gaga, asistentele medicale care îi împing targa poartă haine de ultimă generaţie Calvin Klein şi pantofi sofisticaţi Giuseppe Zanotti. De asemenea, bonetele asistentelor sunt percepute de către Lady Gaga ca fiind asemenea “băştilor pariziene”, despre care ea crede că ar fi romantice. Desigur, nu aceasta e realitatea, dar percepţia lui Gaga asupra mediului înconjurător a fost distorsionată de traumă. Din moment ce Lady Gaga iubeşte moda, lumea modei este integrată în evadarea sa mentală, pentru a face realitatea suportabilă.

Fete lobotomizate în salonul lui Lady Gaga

De asemenea, se pare că în spitalul unde se află Lady Gaga întâlnim o serie de persoane lobotomizate. Odată ce Gaga soseşte în salon, observăm fete cu bandaje în jurul capetelor lor, semn că în acea instituţie au loc experimente legate de controlul minţii.

 

Pe patul ei, Lady Gaga vorbeşte cu o asistentă care se pare că a asistat-o şi la naştere. Acest lucru este ciudat pentru mai multe motive, dar confirmă încă o dată faptul că existenţa lui Gaga a fost sub control încă de la naşterea sa. Şi asta face parte din autobiografia cântăreţei americane sau e pur şi simplu ficţiune? Greu de spus.

Baletul graţios şi dansul topless a lui Gaga

După scena deprimantă din spitalul de nebuni, Lady Gaga este prezentată în apartamentul său, unde primeşte un telefon de la managerul său care o anunţă că a fost abandonată de casa ei de discuri. Lady Gaga replică “Dar sunt un artist!” (de parcă integritatea artistică ar conta cel mai mult la o casă de discuri!) După aceea, ea dansează topless, într-un ritm nebunesc…scene care sunt juxtapuse cu Gaga dansând graţios balet (“un artist adevărat”). Deşi cele două scene par diametrical opuse, totuşi scena cu baletul se încheie cu Gaga topless şi plângând, ceea ce demonstrează că ambele scene se întâmplă în acelaşi timp: una în viaţa reală şi una în capul cântăreţei. Avem din nou, disocierea de realitate din proiectul Monarch.

 

Dispariţia adevăratului artist şi apariţia unei dive superficiale: Lady Gaga

În următoarea scenă, Lady Gaga se află într-o cadă, îndeplinind o sarcină semnificativă: renunţă la părul său blond. Noua sa personalitate a fost creată: cea prin care Lady Gaga a devenit actualul pop star. În timp ce face această transformare, Lady Gaga murmură “Marry the Night”, melodia din acest videoclip.

 

Odată ce transformarea este completă, Gaga spune la revedere companiei sale de balet (colegele ei sunt aceleaşi ca fetele lobotomizate din secvenţele anterioare?). “Adevăratul artist” a dispărut şi o divă superficială s-a născut.

Simboluri francmasonice în videoclipul “Marry the Night”

Apoi, videoclipul o arată pe Lady Gaga intrând într-o încăpere de artă ce face parte din Centrul Cultural Snug Harbor din New York. Camera rămâne fixată pe reprezentările din acea încăpere, probabil că datorită semnificaţiilor lor spirituale. Ce se află reprezentat pe tavanul acestei imense încăperi? În primul rând, îl vedem desenat pe Poseidon, zeul mării, împreună cu furca sa. Deşi Poseidon a fost probabil pictat acolo întrucât locaţia sa se află într-un port (un loc nautic), zeul are o altă semnificaţie în acest context: Poseidon reprezintă o importantă figură în mitologia ocultă a elitelor, întrucât el este regele Atlantidei, locul de provenienţă al misterelor francmasonice. Sub Poseidon apare o stea luminată similară cu cea din lojile masonice. Sub ea apare scris “crucea este ancora mea”, o vorbă creştină, dar inversată, adică “ancora este crucea mea”. Dar această vorbă nu apare scrisă în Snug Harbor, ceea ce înseamnă că imaginea din videoclip a fost alterată. Cu ce scop? Reprezintă aceasta schimbarea spirituală a lui Gaga, care “se mărită cu noaptea”?

În timp ce Lady Gaga păşeşte în această imensă încăpere, ea este văzută purtând nişte “ochelari” total negri, acoperiţi cu pietre preţioase; e evident că ea nu poate vedea nimic prin aceşti ochelari, însă simbolistic, această secvenţă vrea să ne arate dominarea totală a sclavilor proiectului Monarch.

Lada Gaga îşi vinde sufletul ocultismului, pentru faimă şi succes

Multe site-uri muzicale spun că “Marry the Night” se referă la petrecere şi distracţie în oraşul New York. Dar, ca şi alte melodii ale lui Gaga, simbolismul acestui videoclip are înţelesuri mai profunde şi mai ritualistice. Aşa cum am văzut mai sus, Gaga umblă după succes şi faimă, iar cheia pentru a realiza acest lucru este iniţierea, sau, în termeni mai siniştri, vinderea propriului suflet. În acest context, expresia “a te mărita cu noaptea” are o conotaţie aproape metafizică. Căsătoria este un ritual religios, o unire între doi oameni. Ce semnificaţie capătă faptul de a te căsători cu noaptea? Înseamnă a te uni cu oamenii ce se află în întuneric, adică elita ocultă, în special Illuminati. De asemenea, mai semnifică a te uni cu partea întunecată.

Astfel, în continuarea videoclipului, Lady Gaga este arătată într-un antrenament al stelelor pop. Gata cu baletul; acum e vorba doar de video-coregrafie hip-hop şi “cool”.

 

Odată ce antrenamentul ei este gata, Lady Gaga este pregătită pentru “marele moment”. Ea devine produsul industriei muzicale, o divă încântătoare, înconjurată de “dansatori profesionişti tip MTV”.

 

Lady Gaga aparţine nopţii

În scena de mai jos, o putem vedea pe Lady Gaga în roşu, culoarea simbolică a sacrificiului şi iniţierii. Ea poartă o pălărie Paco Rabane, care este elegantă şi simbolică, acoperindu-i total capul. Lady Gaga aparţine nopţii acum, adică ocultismului.

În concluzie, Lady Gaga vrea să transmită tineretului şi fanilor săi următorul mesaj: “Controlul minţii e un lucru tare, aşa că oricine trebuie s-o facă”, dar şi “Oferiţi-vă întunericului şi veţi obţine ceea ce doriţi”. Voi ce alegeţi? Întunericul sau lumina?