Cele mai malefice patru simboluri din siglele marilor corporaţii


simbol ocultMarile corporaţii plătesc milioane de dolari în marketing, pentru ca clienţii săi să asocieze imaginea mărcii corporaţiei cu o senzaţie pozitivă şi plăcută. Este imperativ ca egoismul şi natura lacomă al acestor companii să fie ascunsă de o faţadă prietenoasă. Dar unor companii chiar nu le pasă. Ele vă urăsc, pe voi şi pe familiile voastre, şi n-au nicio problemă în lucrul acesta. Ele îşi arată simbolurile malefice chiar pe siglele lor.

Vom prezenta în continuare cele mai malefice 4 sigle ale corporaţiilor. Vom aborda o companie producătoare de automobile (Alfa Romeo), una de telefonie (Vodafone), alta în domeniul construcţiilor (Bechtel) şi ultima în domeniul cosmeticelor şi produselor de curăţenie (Procter & Gamble). După denumire, toate cele patru ne sunt foarte cunoscute multora dintre noi. Şi totuşi, ce au atât de ocult în siglele lor?

1) ALFA ROMEO.

alfa_romeo_logoDa, e adevărat că această companie produce maşini care arată foarte bine. Dar totuşi, să ne uităm mai bine la sigla lor. De ce apare pe ea un şarpe care mănâncă un tip înspăimântat? Eu sunt o fiinţă umană, nu un şarpe gigant. Faptul că un şarpe mănâncă o persoană ar putea fi un lucru tulburător pentru mine, pentru că tind să mă identific cu acea persoană, şi nu cu şarpele cel gigant şi încoronat.

Povestea oficială a siglei începe cu anul 1910, atunci când lui Romano Cattaneo i s-a dat sarcina de a realiza o siglă pentru noua companie de automobile înfiinţată. În timp ce aştepta trenul în gara Piazza Castello din Milano, a văzut pe o poartă blazonul familiei Visconti. Acesta era reprezentat de un „biscione”, adică un şarpe care mănâncă un copil. Se spune că această creatură a îngrozit populaţia locală a Milanului în prima parte a secolului al V-lea î.Hr. De asemenea, se mai spune că fiinţa umană mâncată este de fapt un maur, în timpul cruciadelor. În acest caz, cine sau ce reprezintă şarpele?

Simbolul sarpelui in curtea casei lui Berlusconi
Simbolul sarpelui in curtea casei lui Berlusconi

Unii autori de opere ezoterice afirmă că şarpele reprezintă de fapt energia kundalini care mănâncă natura materială a omului, adică „spiritul devorează materia”, deci ar reprezenta o iniţiere ezoterică. Poate că şi aceasta e o explicaţie posibilă. Dar atunci, ce caută acest simbol şi pe pajiştea din faţa domeniului lui Berlusconi?

Totuşi, mai trebuie spus faptul că acest simbol a fost folosit în numeroase documente de-a lungul istoriei, ca de exemplu în desenele aztece sau în gravurile alchimice. Simbolul pare să aibă în ziua de azi o semnificaţie ascunsă, folosit doar de elite, şi apărând la familiile nobile, la marile corporaţii şi la pseudo-dictatori ca Berlusconi.

Totuşi, întrebarea rămâne: de ce trebuie să simbolizăm puterea reptilelor asupra oamenilor? În acest caz, şarpele ar putea avea mai degrabă o semnificaţie malefică…

2) VODAFONE.

vodafone2949_Vodafone_logo_6662Acest logo, al corporaţiei Vodafone, a fost criticat întrucât ar simboliza numărul 666. Îl puteţi vedea?

Precum se ştie, numărul 666 are o semnificaţie malefică, în Biblie (mai precis în „Apocalipsa lui Ioan”) fiind considerat şi „numărul fiarei”. De ce este aşa? Una din posibilele explicaţii ar fi faptul că cifra „6” este considerată în creştinism ca fiind „cifra omului”, Dumnezeu creând omul în cea de a şasea zi. În „Evanghelia după Matei” (16:23) se spune faptul că „Satan este orientat spre om, şi nu spre Dumnezeu”. Astfel, numărul diavolului ar fi echivalent cu „numărul omului”.

3) BECHTEL

Bechtel_logoNu mai e necesar să mai intrăm în ocultismul simbolurilor pentru a analiza această siglă. Logo-ul corporaţiei Bechtel este foarte evident. Se aseamănă cu simbolul unui personaj rău dintr-un desene animate. Prima întrebare care se pune privind această imagine: de ce apar oceanele în culoarea roşie? Sunt umplute cu sângele celor nevinovaţi sau ceva de genul acesta? Adică, la ce să ne gândim? Şi apoi, de ce continentele au culoarea gri? Pământul Terrei e acoperit total cu beton? Parcă această siglă ar vrea să spună: „Noi deţinem acest pământ, aşa că plecaţi dracului de pe proprietatea noastră”.

Pentru cei care nu cunosc detalii despre această imensă corporaţie americană de construcţii, să prezentăm câteva din „realizările” lor malefice în lume:

a) Au furat apa de la oamenii săraci. Acum câţiva ani, Bechtel a luat în concesiune sistemul de apă şi canalizare al oraşului Cochamba, cea de a treia aşezare omenească importantă din Bolivia. Imediat ce au preluat acest sistem, au crescut tarifele la apă de 3 ori, în doar câteva săptămâni, multe familii sărace din oraş nemaiputându-şi plăti factura la apă. Atunci când Bechtel a refuzat să scadă tarifele, oamenii s-au răsculat şi au forţat compania să plece.

b) Au construit fabricile chimice ale lui Saddam Hussein. În 1988, după ce dictatorul irakian a fost condamnat de comunitatea internaţională pentru omorârea cu arme chimice a mii de kurzi, Bechtel a semnat un contract cu guvernul irakian pentru construirea…unei fabrici chimice.

c) Au profitat de pe urma uraganului Katrina. În anul 2005, Agenţia Federală pentru Situaţii de Urgenţă a Statelor Unite a atribuit firmei Bechtel, fără licitaţie, un contract pentru construirea de locuinţe temporare pentru persoanele sinistrate în urma dezastrosului uragan Katrina.În afara faptului că a primit fără licitaţie un contract uriaş, corporaţia a mai fost acuzată că a practicat şi nişte preţuri mari pentru aceste locuinţe.

4) PROCTER & GAMBLE

geuu_03_img0618proctergamblelogo_bigSigla „P & G” poate fi considerată drept „mama siglelor malefice” din domeniul afacerilor. Corporaţia s-a confruntat în anii ’80 ai secolului 20 cu multe controverse cu privire la simbolismul malefic al logo-ului său. Datorită reputaţiei proaste, „Omul-lună” n-a mai apărut pe produsele sale, dar el este încă valabil ca siglă oficială al firmei.

Sigla este reprezentată de o semilună, care are în interiorul ei o faţă umană. În simbolismul ocult, faţa umană pe un corp ceresc semnifică o zeitate. Luna de fapt este văzută ca o zeiţă, datorită naturii sale receptive. Dar, în acest caz, figura umană arată un bărbat. Cine este acest zeu misterios? Unele indicii cu privire la identitatea sa sunt ascunse în acest logo. Mai întâi, să ne uităm la capetele semilunei…şi surpriză! Vom vedea două coarne. Apoi, dacă ne uităm sub chipul lunei, aproape de cerc, vom vedea un 666 inversat. Acum ne dăm seama pe cine reprezintă acest logo?

Pe siglă sunt exact 13 stele, un important număr în numerologia ezoterică (în special cea masonică). Compania explică faptul că cele 13 stele s-ar referi la cele 13 colonii ale SUA. Asta e o explicaţie pentru cei idioţi, pentru că, oricine este iniţiat în domeniul ocultismului îşi dă seama de semnificaţia cifrei 13, prezentă de atâtea ori în cărţile de magie neagră.

ATENTIE! Intrucat nu toate sursele sunt de incredere si, uneori, este foarte greu pentru a fi verificate, unele articole de pe site-ul lovendal.ro trebuie sa fie luate cu precautie. Site-ul acesta nu pretinde ca toate articolele sunt 100% reale, scopul fiind acela de a prezenta mai multe puncte de vedere si opinii asupra unui anumit subiect (chiar daca acestea par a fi contradictorii). Asadar, erorile si ambiguitatile nu pot fi excluse complet. Prin urmare, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru actualitatea, acuratetea, caracterul complet sau calitatea informatiilor furnizate. Utilizatorii folosesc continutul acestui site pe propriul risc.

Lasă un comentariu

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Aveti un program de blocare a reclamelor

Va rugam sa ne sustineti, dezactivand programul de blocare a reclamelor. Va multumim!

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock