Hărţi naziste secrete ne prezintă căile de intrare către Agartha, Asgard, Shambala – continente şi oraşe ce s-ar afla în interiorul Pământului?

4049

Există informaţii ce nu pot fi negate, conform cărora naziştii au fost preocupaţi de găsirea intrărilor către interiorul Pământului, în care ar putea exista o viaţă asemănătoare cu cea de deasupra Terrei. Mai multe hărţi şi documente naziste secrete, ce prezintă lumi subterane, au fost dezvăluite anii trecuţi şi publicate. De exemplu, într-o hartă se poate observa un posibil continent aflat sub Terra, denumit Asgard. Pe continentul Asgard, în centru, s-ar afla orașul Ases. În stânga, putem vedea clar “Neu Schwabenland” (Noua Suabie), cu capitala la “Neu Berlin” (Noul Berlin).

O altă hartă ne arată ne arată un continent subteran numit Liberia, dar şi un ocean – Oceanul Valkarischer. În centru, în extrema stângă, putem vedea conexiunea cu alte emisfere. Acolo este reprezentată Marea Asgard şi locul pe unde se poate trece către celălalt continent, și anume continentul Asgard. Chiar în dreapta Mării Asgard se află Insulele Gal, Insula Guerney și Lacul Gal. Un pic în dreapta lacului Gal se află Marea Septaradas și Septaradas (“Șapte țări”). În mijloc se află Marea Aran. Mai la dreapta este din nou Oceanul Valkarischer cu Insulele Mey, Insula Verbotene și Insula Mallard. În centru, în dreapta, se află Insulele Fera. Mai jos este orașul Shambala (orașul zeilor). Călugării tibetani spun că orașul Shambala există cu adevărat, dar nu pe suprafața planetei noastre, ci în interiorul planetei. Așa că aici este confirmat de hartă că Shambala este un adevărat oraș pe Terra, în interiorul scoarței.

blankblankÎntr-un alt document (vedeţi mai jos) ni se spune în mod exact instrucţiunile de pătrundere în lumea subterană:

Coordonate: 68° latitudine sud şi 1° longitudine est. Instrucțiunile trebuie urmate în mod strict!
1. Coborâre. Din punctul de coborâre, o pantă de tribord de 10°, cu un unghi de înclinare de 5°. Distanța: 188 nm. Adâncimea: 500 de metri.
2. Aspect. Balast cu un unghi de incidență 23°, cu o poziție de port de 22°. 190 de metri în sus. Distanță 75,5 nm.
3. Manevră dificilă! Balast cu un unghi de incidență 41°. Conduceți drept înainte. 110 metri până la vârf, distanța 21,5 nm. Apoi panta de tribord de 8°, până când suprafața iese în grotă. Distanța 81 nm.
4. Conduceți în interiorul grotei cu o pantă de tribord de 8°. Distanța 286 nm.
5 – 6. Manevră dificilă! Coborâţi, cu un unghi de înclinare de 45°. La o adâncime de 240 de metri, distanța de 60 sm. Apoi, cu un port de 20°, scufundarea este continuată până la 310 metri. După marcajul de 310 metri, scufundarea trebuie să continue. Unghiul de coborâre de 7° până la 360 de metri. Distanța 70 nm. Panta de tribord suplimentară de la 31° la o adâncime de 380 de metri.
7. Coborâre. Propulsia navei, unghiul de incidență 22°. 100 de metri până la vârf, cu un unghi de port de 26°. Distanța 43 nm.
8. Apariția. Unghiul de incidență 45°, drept înainte până la atingerea suprafeței lui Agartha. Distanța 70 nm.
9. Conduceți către Agartha. Viteza maximă. Drept înainte până când noua lumină apare. Schimbarea polilor magnetici. Mișcările acelor busolei și instrumentelor de măsurare sunt neglijabile!

blank