„Covid-ul nu este doar o boală, ci şi o operaţiune de propagandă globală” – susţine expertul în comunicare, Dr. Piers Robinson, într-un interviu şocant


Orice student de istorie militară vă va spune: războaiele nu doar se întâmplă. Ele sunt întotdeauna prefigurate de o operațiune de propagandă, menită să descurajeze ținta, „să uzeze” oamenii, să le slăbească hotărârea de a lupta. Cele mai reușite operațiuni se rezumă la această strategie simplă: identificați-vă inamicul, separați, izolați, apoi anihilați.

Dr. Piers Robinson, co-director al Organizației pentru Studii de Propagandă, este un expert recunoscut la nivel internațional în propagandă, dar nu orice propagandă. Accentul său se pune pe conflict și război și pe rolul propagandei în cadrul respectiv. De asemenea, este cercetător asociat la Grupul de lucru pentru propagandă și la „Războiul împotriva terorii” din 11 septembrie. Din 2016 până în 2019, profesorul Robinson a condus departamentul de politică, societate și jurnalism politic de la Universitatea din Sheffield.

Piers Robinson a vorbit pe larg despre aspectele propagandistice ale pandemiei de Covid-19 într-un interviu din 4 august 2021 cu „Asia Pacific Today” din Australia. Interviul video a fost postat pe platforma Rumble, pentru a nu fi banat. Iată câteva puncte din interesantul său interviu:

– Covid-19 este probabil una dintre cele mai mari operațiuni de propagandă pe care le-am văzut în istorie, datorită naturii globale și a resurselor puse în slujba ei. Era destul de clar încă de la bun început că se folosea propagandă.

– În SUA, unul dintre principalele acțiuni de propagandă a fost Dr. Anthony Fauci și ridicarea de către mass-media a acestui om la statutul de zeu, analizându-i-se fiecare cuvânt al său, fără să se ceară dovezi pentru a susține aceste declarații.

– Un public înfricoșat, confuz și obosit este mai puțin capabil să reziste unor politici draconice guvernamentale (carantinare, teste etc.).

– Conform unor documente guvernamentale din Marea Britanie, din martie 2020, guvernul britanic a solicitat sfaturi de la psihologi comportamentali cu privire la modul de utilizare a mass-mediei pentru a manipula opinia publică, ridicând nivelul fricii din jurul pandemiei Covid. Un astfel de grup a fost SPI-B (Independent Scientific Influenza Group on Behaviors). SPI-B recomanda folosirea unor mesaje emoţionale puternice de genul: „Oricine poate lua boala. Oricine o poate răspândi”, „Nu vă puneți prietenii și familia în pericol.”, „Dacă ieșiți afara, puteți răspândi boala. Oamenii vor muri”.

– S-a recunoscut că s-a folosit frica pentru a speria populaţia (Use of fear to control behaviour in Covid crisis was ‘totalitarian’, admit scientists).

– Utilizarea titlurilor media isterice începând cu martie 2020 a fost o altă parte importantă a strategiei.

– În Germania, strategii de propagandă asemănătoare au fost folosite pentru a băga panică în populaţie. De exemplu, li se cerea copiilor să se simtă responsabili „pentru moartea dureroasă a părinților și bunicilor lor, dacă nu respectă regulile”, adică dacă nu se spală în mod constant pe mâini, nu stau cu măști pe faţă și nu evită contactul cu bunicii lor. Datele științifice arată însă că aceşti copii nu răspândesc „eficient” virusul, viața lor socială fiind distrusă ca urmare a închiderii şcolilor.

– Rolul propagandei devine esențial, în contextul în care guverne ale lumii şi instituţii globaliste doresc schimbări profunde ale societăţii umane, deoarece condiționează oamenii să accepte aceste schimbări drastice fără niciun control sau dezbatere publică, pentru că oamenii cred că totul este vorba doar despre un virus, mulţi fiind foarte speriați.

Interviul cu expertul în propagandă poate fi ascultat pe Rumble (Covid is a Global Propaganda Operation).

ATENTIE! Intrucat nu toate sursele sunt de incredere si, uneori, este foarte greu pentru a fi verificate, unele articole de pe site-ul lovendal.ro trebuie sa fie luate cu precautie. Site-ul acesta nu pretinde ca toate articolele sunt 100% reale, scopul fiind acela de a prezenta mai multe puncte de vedere si opinii asupra unui anumit subiect (chiar daca acestea par a fi contradictorii). Asadar, erorile si ambiguitatile nu pot fi excluse complet. Prin urmare, nu ne asumam nicio responsabilitate pentru actualitatea, acuratetea, caracterul complet sau calitatea informatiilor furnizate. Utilizatorii folosesc continutul acestui site pe propriul risc.

Lasă un comentariu

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Aveti un program de blocare a reclamelor

Va rugam sa ne sustineti, dezactivand programul de blocare a reclamelor. Va multumim!

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO