Site de secrete, stiinta si metafizica

Simbolul neoficial al Illuminati – ochiul în triunghi (piramidă) – apare 12 secunde în cea mai nouă reclamă Orange! “Sunt sigur” că totul e doar o simplă coincidenţă…

15 50

Orange reclama 2Am primit nu demult un mesaj de la un cititor de pe Facebook (Mihai, căruia îi mulţumesc mult şi pe această cale) care mi-a atras atenţia despre prezenţa unui simbol ocult într-o reclamă de la Orange, marea corporaţie mondială în domeniul telecomunicaţiilor. Să fie doar o simplă scăpare sau e vorba de altceva?

Despre prezenţa unor mesaje sau simboluri oculte în marile corporaţii, am vorbit de mai multe ori pe acest site:

* Apple, corporaţia iPad şi iPhone, are un simbol ocult “marca Illuminati” şi New Age – marea corporaţie Apple foloseşte ca logo “mărul muşcat”, simbolul păcatului, al răului, al decăderii omului şi al tentaţiei (făcând referire clar la Biblie, atunci când Eva, ademenită de şarpe, muşcă din măr, încălcând astfel porunca lui Dumnezeu).

* Şi tu Nokia? Într-o reclamă la telefonul Nokia E72, iarăşi ni se sugestionează în subconştient simbolismul Illuminati al ochiului lui Horus! – în care apare simbolul ocult al “ochiului lui Horus” într-o reclamă la un telefon Nokia.

Dar, să revenim la Orange. În reclama pe care o vedem în această primăvară la televizor, Millidge şi Doig, mascotele simpatice ale companiei, desenează pe tablă o serie de simboluri şi formule matematice. Întreaga campanie publicitară se numeşte “Ofertă de nota 10” (se găseşte pe site-ul Orange): “Alege opțiunile Star din oferta Orange PrePay și împreună susținem elevii olimpici la matematică. Pentru fiecare opțiune Star activată, Orange alocă, într-un fond de susținere a olimpicilor la matematică din clasa a IX-a, o contribuție egală cu 5% din contravaloarea creditului necesar activării acesteia. La sfârșitul campaniei, suma acumulată va fi folosită pentru recompensarea acestor elevi”.

Ce putem vedea la un moment dat în reclamă, desenat pe tablă? Simbolul ochiului, încorporat într-un triunghi (sau piramidă, dacă este văzut tridimensional)! Adică, bineînţeles, simbolul organizaţiei malefice Illuminati, aşa cum apare şi pe dolarul american (care este emis de Federal Reserve Bank, o bancă privată deţinută de familia Rothschild, lider Illuminati pe planetă).

Orange reclama 1

dolari Illuminati semn

Să fie doar o coincidenţă acel simbol? Pentru că în reclama Orange, “ochiul din triunghi” apare cel puţin 12 secunde din cele 45 de secunde ale ei. Să fie o simplă scăpare al celor care au făcut reclama? Sau e un lucru intenţionat, prin intermediul căruia, în subconştient se doreşte a ni se transmite un mesaj puternic?

 

Citește și

Utilizăm cookie-urile pentru a îmbunătăţi funcţionalitatea site-urilor noastre, pentru a te ajuta să navighezi mai eficient de la o pagină la alta, pentru a memora preferinţele tale şi, în general, pentru a îmbunătăţi experienţa utilizatorilor. Accept Cititi mai multe

Politica de intimitate si Cookie