Noile reclame de la maşina Lexus, pline de simboluri Illuminati! Întreaga societate se îndreaptă spre Lucifer…

21
4.804 vizualizari

Lexus IlluminatiLexus reprezintă o marcă de prestigiu a corporaţiei japoneze Toyota, fiind lansată pe piaţă în anul 1989. De fapt, “Lexus” este similar cu “luxul” în domeniul automobilelor. Aţi văzut noile reclame la Lexus? Le-am văzut şi eu, iar binecunoscutul site The Vigilant Citizen face o analiză cuprinzătoare privind aceste două noi reclame: ele sunt pline de simboluri Illuminati!

Simbolurile Illuminati sunt prezente peste tot în societate şi iată că ele apar şi în nişte simple reclame la maşini! Cum oamenii care cumpără maşini de lux nu o fac pentru a se deplasa simplu din punctul A în punctul B, ci mai ales pentru a impresiona oamenii, reclamele la aceste produse privesc mai puţin preţul, consumul de carburant sau dobânzile la leasing, ci mai mult imaginea şi stilul. Din păcate, “stilul” în cazul Lexus vizează simbolismul Illuminati.

Iată prima reclamă la Lexus, regizată de Melina Matsoukas şi să analizăm câteva secvenţe din ea:

1) În reclamă se poate observa binecunoscutul simbol Illuminati, un singur ochi, celălalt fiind acoperit, fie de buclele de păr, fie de mână:

un ochi Lexus 1

un ochi Lexus 2

2) Fata poartă un model de rochie tip “tablă de şah”, cu pătrăţele alb şi negru. Acest model de zig-zag este simbolul hipnozei, al inconştientului, al manipulării, reprezentând şi unul din referinţele multiple ale conceptului ocult al dualităţii.

rochia zig zag Lexus

3) În reclamă, se pot observa doi şerpi încolăciţi. Din punct de vedere biblic, şarpele este “răul”, “Satana”, căci el este cel care a ispitit-o pe Eva, pentru a muşca din “fructul cunoaşterii”, adică pentru a “păcătui”. Cei doi şerpi, alb şi negru, care sunt încolăciţi împreună, reprezintă conceptul masonic, gnostic, de amestecare a binelui şi răului, a luminii şi întunericului.

serpi incolaciti Lexus

Acum, să trecem la cea de a doua reclamă Lexus…plină (la fel) de simboluri Illuminati:

Ghici cine regizează această a doua reclamă? Jonas Akerlund. Vă spune ceva? El este cel care a regizat videoclipurile pline cu simboluri Illuminati ale lui Lady Gaga (“Telephone” şi “Paparazzi”); el a făcut parte în anii ‘80 din formaţia suedeză de black metal “Bathory”, foarte cunoscută pentru versurile sale sataniste. Să amintim doar un singur album al acestei formaţii:  “The Return of the Darkness and Evil” (1985), adică “Întoarcerea întunericului şi a răului”. Numele albumului spune totul, nu-i aşa?

Iată ce simboluri oculte găsim şi în acest videoclip:

1) Modelul de zig-zag, simbolul ocult al inconştientului şi manipulării, îşi face apariţia în ochelarii unui bărbat:

lexus ochelari zig zag

2) Femeia arată bine, numai că iarăşi o vedem doar cu un singur ochi, simbolul Illuminati:

lexus un singur ochi

3) O femeie neagră, îmbrăcată în rochie albă şi o femeie albă îmbrăcată în rochie neagră îşi intersectează căile. Încă o referinţă ocultă a dualităţii, a binelui şi răului. În mod clar, se face şi o referinţă la mitologia persană, în care lumea apare la intersecţia a două forţe egale: Ahura Mazda, zeul binelui şi al luminii şi Angra Maynu, zeul întunericului şi al răului.

lexus dualitate

Ce vrea să ne spună aceste două reclame? Să ne arate, în mod subtil, cine se află în spatele marilor corporaţii ale lumii, dar să şi ne influenţe în mod subconştient cu simbolurile Illuminati. Astfel, deşi nu dorim acest lucru, întreaga societate se îndreaptă din ce în ce mai mult spre Lucifer, zeul suprem al Illuminati…