Mass-media globalistă critică Amazon pentru că softul lor automat promovează o carte conspiraţionistă. Intervine năucitor şi Rothschild…

0
3 vizualizari

O carte conspiraționistă, intitulată “QAnon: o invitație la marea trezire” a urcat în top 75 cărți vândute pe Amazon în ultimele zile, apărând în pagina de recomandări generate de algoritmul Amazon. Această carte provoacă fiori globaliştilor şi mass-mediei oficiale pentru că expun publicului larg teorii ale conspiraţiei năucitoare, ca de exemplu faptul că guvernul american ar fi vinovat pentru boala SIDA, pentru boala Lyme, pentru unele dezastre naturale etc. De asemenea, cartea mai crede că lumea este condusă de o Cabală satanică, în fruntea căreia se află fostul candidat la președinția SUA, Hillary Clinton, și că președintele Donald Trump și consilierul special Robert Mueller lucrează în secret pentru a elimina această Cabală.

Am citit ştirea la nbcnews.com şi mă uit cu uimire cum acest portal (ce face parte din presa globalistă) doreşte să creeze un adevărat scandal şi o presiune publică asupra companiei Amazon care “a îndrăznit” să accepte ca această carte conspiraţionistă să ajungă să apară în faţă la “Recomandări”.

Iată titlul de pe NBC: “Amazon sub foc pentru cartea conspiraţionistă aflată pe lista best-seller-urilor”.

Dar, cine creează această presiune “sub foc”? Publicul? Oamenii obişnuiţi? NU! Tot EI, tot cei din presa globalistă. Iată ce mai spun cei de le NBC:

“Amazon a refuzat să răspundă întrebărilor referitoare la plasarea cărții în caruselul de recomandări algoritmice, inclusiv în privința posibilității ca această carte să fi fost recomandată utilizatorilor din alte secțiuni ale site-ului”.

Păi, de ce să fie trasă la răspundere compania Amazon? Pur şi simplu e vorba de un algoritm automat, care împinge în faţă cărţile care au un trend crescător în vânzări. Acesta e soft-ul; ce explicaţii să mai ofere Amazon!? Dar globaliştii de la NBC vor ca Amazon să intervină în soft, doar ca o carte conspiraţionistă să nu mai apară în faţă? Cu ce drept? Pentru ca asta îmi spună deja a cenzură. Nu mai e mult până când să se interzică vânzarea acestor cărţi şi pe Internet.

Nu cunosc cartea “QAnon: o invitație la marea trezire” şi nu neg că ar fi posibil ca unele teorii expuse acolo să fie simple aberaţii; însă, după vehemenţa scandalului creat, cred că există şi ceva adevăr în carte, ceva care deranjează mult. Dacă erau toate lucrurile aberaţii, nici nu se mai chinuiau să creeze un scandal. Însă, EI nu-şi dau seama de un lucru: cu cât încerci să faci un scandal în jurul unei cărţi, să o împiedici să se vândă, cu atât mai mult oamenii vor încerca să o cumpere. Lucrul controversat întotdeauna va vinde mai mult.

Niciodată n-am fost, nu sunt şi nu voi fi pentru împiedicarea, cenzura sau interzicerea unei cărţi, care scrie o opinie, o teorie, indiferent cât de şocante ar fi acele teorii. Cenzura aparţine doar societăţilor totalitare: Inchiziţia, comunismul, fascismul.

Şi, ca să se facă şi mai mult de râs, cei de la NBC vin cu un “expert în teoria conspirației”, care a declarat că “această carte este o nouă modalitate de a face bani, deoarece modificările recente ale algoritmului YouTube fac mai dificile câştigurile. S-a exploatat deficiențele în algoritmii Amazon”. Ştiţi cum se numeşte acest specialist în teoria conspiraţiei? Mike Rothschild! Da, aţi citit bine… Rothschild! Nu poate fi o coincidenţă că face parte din marea familie globalistă Rothschild, cea care a făcut averi incomensurabile încă de acum 200 de ani, prin simple speculaţii financiare. Rothschild (şi aliaţii lui) au influenţat decizii guvernamentale peste tot în lume, au finanţat războaie şi revoluţii (Revoluţia din Rusia, primul şi cel de-al doilea război mondial) – existând zeci de cărţi scrise pe această temă, încă de la începutul sec. XX, cu multe dovezi convingătoare. Şi iată că un descendent ala acestei familii vine şi ne ţine lecţii de…teoria conspiraţiei! Ca şi cum ai pune un lup să le vorbească oilor de la stână că nu e adevărat că lupii ar mânca oi…