Mafia medicalo-farmaceutică şi cea din mass-media oficială a încercat să cenzure filmul „Vaxxed”, ce spune adevărul crud despre vaccinuri! N-a reuşit: acum filmul e foarte căutat de public! Cenzura e cea mai bună publicitate…

3.915 vizualizari

vaxxed cenzuratSpuneam la sfârşitul lunii martie 2016 despre un documentar „controversat” – „Vaxxed” – care a fost cenzurat parţial în America, nemaifiind difuzat la unele festivaluri de film (Marele actor Robert de Niro a fost presat de mass-media oficială să interzică un documentar despre faptul că vaccinul produce autism! Puterea corporaţiilor medicalo-farmaceutice a atins cote alarmante! Ele nu vor să cunoaştem adevărul!).

Cenzura aplicată unui film, într-o ţară democrată cum este SUA, este un lucru extrem de grav, semănând într-un fel cu cenzura în ţările islamiste atunci când apare un film sau o carte care pune la îndoială islamismul. Diferenţa e că în SUA nu se practică o „cenzură oficială” (adică guvernul sau autorităţile locale interzic explicit să nu se difuzeze un film), ci se fac presiuni de culise din partea mass-mediei oficiale sau ale marilor corporaţii. În cazul lui „Vaxxed”, presiunile au fost făcute de marile corporaţii medicalo-farmaceutice care nu vor ca lumea să ştie adevărul despre unele vaccinuri: şi anume că acestea produc autism.

Dar, cei care practică această cenzură uită un lucru esenţial: de multe ori, cenzura poate fi un mijloc de promovare mai eficient decât publicitatea în sine. De ce? Simplu. Pentru că lumea gândeşte astfel: „De ce a fost cenzurat filmul acesta? Înseamnă că spune adevărul. Ia să-l vedem…”

Într-un interviu luat producătorului acestui film documentar „Vaxxed”, se confirmă teoria enunţată mai sus. Iată ce spune producătorul: „Adevărul e că cenzura de care noi am avut parte a fost, de fapt, publicitatea noastră. Tot efortul acesta de a interzice filmul a crescut curiozitatea publicului (…) Nouă nu ne place să ni se spună ce să vorbim, ce să gândim, la ce să ne uităm. Aşadar, suprimarea informaţiilor îi fac pe oameni să fie curioşi (…) Am avut proiecţii în peste 100 de oraşe din America, iar acum suntem în top-ul Amazon la filme documentare (…)

Oare când o să-şi dea seama cei din dictatura politică, economică şi din mass-media că suprimarea informaţiilor ajută, de fapt, la răspândirea lor mai rapidă?