Lovitură de teatru! Familia Illuminati Rothschild doboară avionul malaiezian pentru a deţine controlul asupra unui brevet important! Angajaţii companiei high-tech sunt sacrificaţi în numele puterii!

9.574 vizualizari

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Cea mai puternică ipoteză în privinţa misteriosului avion malaiezian dispărut („Zborul 370”) rămâne aceea a faptului că el s-a „evaporat” din cauza forţelor oculte care se opun automobilului electric. Am explicat asta în articolul acesta „Avionul malaiezian dispărut ar fi putut fi doborât de forţele oculte care se opun dezvoltării automobilului electric! 20 de angajaţi ai unei companii high-tech orientată spre “energia verde” se aflau în acel avion blestemat!” (din 10 martie 2014). Acolo arătam că în avionul care s-a prăbuşit se aflau 20 de angajaţi ai unei companii americane de high-tech, orientată spre energii alternative, Freescale Semiconductor. Conform site-ului oficial al companiei, Freescale produce aplicaţii-cheie pentru: vehiculele electrice şi hibride, infrastructura wireless de ultimă generație, gestionarea energiei inteligente, dispozitive medicale portabile, aparate de consum și de dispozitive mobile inteligente. Atunci mă întrebam următoarele: „Este posibil ca zborul MH370 să fi fost distrus de o rachetă, care a fost lansată ca un avertisment pentru compania Freescale Semiconductor, pentru a nu mai dezvolta tehnologii pentru maşinile electrice?” Acum deţin mai multe date… Şi se pare că în afacere e implicată nimeni alta decât liderul Illuminati, familia Rothschild! Spun acest lucru pentru că, odată cu dispariţia celor din zborul 370 ale liniilor aeriene malaieziene, miliardarul Jacob Rothschild devine singurul proprietar al unei importante inovaţii în domeniul semiconductorilor. Coincidenţă?

Rothschild ar fi putut sabota avionul blestemat pentru a obţine controlul asupra microcipului KL-03. Compania tehnologică Freescale Semiconductor, care împarte drepturile cu Rothschild, avea, precum am mai precizat, 20 de angajaţi importanţi care se aflau la bordul avionului dispărut şi care lansaseră un nou gadget electronic pentru radarele militare, chiar cu o zi înainte de tragedia aeronavei. Dar, întrebarea care se pune este următoarea: de ce atât de mulţi angajaţi Freescale călătoreau împreună? Care erau scopurile lor? Oare transportau cu ei în avion ceva valoros?

Cei mai mulţi dintre salariaţii Freescale erau ingineri şi lucrau la fabricile companiei din  Tianjin (China) şi Kuala Lumpur (Malaiezia). “Aceştia erau oameni care aveau multă experienţă şi cunoştinţe tehnice şi erau foarte importanţi pentru noi. Cu siguranţă că dispariţia lor reprezintă o pierdere mare pentru companie”, declarase la un moment dat Mitch Haws, vice-preşedintele corporaţiei pentru comunicaţii globale şi relaţii cu investitorii.

Un lucru interesant îl reprezintă acţionarii acestei companii. Printre aceştia îi regăsim pe Carlyle Group, care a lucrat în trecut cu fostul preşedinte american George Bush Sr şi cu fostul premier britanic John Major. Unul din clienţii mai vechi ai lui Carlyle Group a fost şi firma de construcţii deţinută de familia lui Osama bin Laden, Binladin Group.”Frumoasă” legătură, nu-i aşa?

Şi mai interesant îl reprezintă faptul că acestui avion modern i s-au „tăiat” toate comunicaţiile, ca şi cum ar fi devenit invizibil. Dar, tehnologia de camuflaj a avioanelor a reprezentat unul dintre obiectivele industriei de apărare, iar Freescale producea cipurile pentru radarele militare. Pe site-ul său compania spune ca produsele sale îndeplinesc cerințele pentru aplicații în „aviaţie, radare, comunicații, sisteme de orientare anti-rachetă, război electronic, precum şi în identificarea inamicilor”. Pe 3 martie 2014, deci cu 5 zile înainte de dispariţie, compania a anunţat realizarea a 11 gadget-uri noi, ce pot fi utilizate în frecvenţele înalte, cele joase și în comunicațiile radio.

Un brevet în domeniul semiconductorilor a fost aprobat de biroul de brevete din SUA pe 11 martie 2014, la 3 zile după dispariţia salariaţilor (puteţi vedea mai jos documentul). Invenţia este împărţită în 5: 20% aparţine companiei Freescale, iar restul de 80% este împărţit între 4 ingineri chinezi, Peidong Wang, Zhijun Chen, Cheng şi Li Ying Zhijong, din Suzhou (China), angajaţi ai companiei, toţi 4 dispărând pe 8 martie.

inventie Freescale

Patentul a fost aprobat pe 11 martie 2014, deci cu 3 zile după dispariţia avionului. Dar, dacă cei 4 chinezi au murit înaintea aprobării invenţiei, partea lor din invenţie nu le mai revine moştenitorilor şi familiilor lor, ci co-proprietarului invenţiei, în cazul acesta compania Freescale va deţine 100% din invenţie.

Ei, şi-acum vine bomba bombelor! Aşadar, am stabilit că titularul brevetului rămâne compania Freescale Semiconductor. Dar, cine este cu adevărat proprietarul ei? Răspunsul este simplu: Jacob Rothschild! Miliardarul britanic detine compania Blackstone, care, la rândul ei, deține compania Freescale Semiconductor. Asta da lovitură de teatru! Şi eu care credeam prima dată (pe 10 martie) că Freescale ar fi fost victima Ocultei Mondiale… lucrurile se dovedesc a sta invers!

Rothschild ascunde dovezile, pentru a obține drepturile acestui brevet extrem de important. El îşi doreşte puterea şi controlul! A sacrificat 239 de oameni, dar puţin îi pasă! Acesta reprezintă doar o parte din planul său de control al populației. În cele din urmă, el îşi primește banii, faima, și puterea, în timp ce toată lumea tace! Parcă îţi vine rău…