Site de secrete, stiinta si metafizica

EXCLUSIV! Într-o nouă reclamă Sprite, apare capul unui reptilian deghizat în om. Se încearcă recunoaşterea subtilă a existenţei reptilienilor în societatea noastră?

2 26

Termenul de “reptilian” (“extraterestru reptilian”) a fost promovat de celebrul conspiraţionist David Icke, cel care crede că lumea este condusă din umbră de extratereştrii reptilieni, care sunt deghizaţi ca şi oameni normali şi care ne conduc destinele. De fapt, David Icke susţine că toată elita lumii (conducători, personalităţi, celebrităţi) ar fi de origine reptiliană, însă înfăţişarea este una umană.

Această teorie a fost considerată de majoritatea ca fiind “ridicolă”, mulţi râzând de ea (pe bună dreptate sau nu). Cum să ne conducă nişte reptile deghizate!? Aşa ceva e imposibil… Iar toţi cei care vorbesc de reptilieni sunt luaţi în bătaie de joc. Inclusiv eu, cu toate că niciodată nu am devenit un susţinător înfocat al existenţei lor, ci doar am adus în discuţie subiectul, ca o ipoteză (de fapt, marea majoritate a articolelor de pe acest site sunt doar ipoteze, nu certitudini, aşa cum am avertizat pe fiecare pagină).

Dar ce se întâmplă atunci când figura unui reptilian apare într-o reclamă la celebra băutură răcoritoare Sprite (ce aparţine de concernul Coca-Cola)? Este doar vreo glumă a producătorilor sau o “scăpare” intenţionată? S-au luat producătorii reclamei după David Icke sau au avut informaţii din altă parte? Se doreşte să se recunoască subtil, prin mesaje publicitare, existenţa reptilienilor în societatea noastră?

Reclama propriu-zisă apare şi la TV în zilele noastre şi poate fi găsită şi pe YouTube (o puteţi vedea la finalul articolului). Mesajul lui Sprite este următorul “Sprite, Born To Refresh”, adică “Sprite, născut pentru a răcori”. 

La începutul reclamei, apare o fată tânără care bea dintr-o sticlă de Sprite, însoţit de mesajul “Sprite was born to…”, adică “Sprite s-a născut pentru…”, şi, imediat, apar cuvintele “RFRSH_ the World”, adică “A răcori lumea”.

Apoi, apar diferite secvenţe în care se explică, de ce s-a născut Sprite:

“RFRSH Music”, adică “A răcori muzica”;

“RFRSH Romance”“A răcori dragostea”.

Ei bine… şi acum urmează “bomba”. Deodată, apare prezentat un om în costum, dar având un cap de reptilian extraterestru! Iar textul este “RFRSH Philosophies”, adică “A răcori filozofiile”.

Aici trebuie să fac o remarcă: verbul “to refresh” în limba engleză nu are doar sensul de “a răcori”, cum o poate face un suc ca Sprite. “Refresh” are şi semnificaţiile de “a înviora”, “a da puteri noi”, “a anima”, “a însufleţi”. Aşadar, poate că aici semnificaţia lui ““RFRSH Philosophies” poate nu este “a răcori filozofiile”, ci “a însufleţi filozofiile”. Cum “filozofia” (“filosofia”) este “ştiinţa înţelepciunii”, de aici am putea trage concluzia că mesajul ascuns ar putea fi şi acesta: reptilienii însufleţesc înţelepciunea, fiind creaturi extrem de înţelepte.

Oricum, vă las să trageţi singuri concluzia… Eu îmi pun doar întrebarea: dacă nu există reptilienii pe Pământ, de ce apar ei în reclame, alături de oameni obişnuiţi?

 

Citește și

Utilizăm cookie-urile pentru a îmbunătăţi funcţionalitatea site-urilor noastre, pentru a te ajuta să navighezi mai eficient de la o pagină la alta, pentru a memora preferinţele tale şi, în general, pentru a îmbunătăţi experienţa utilizatorilor. Accept Cititi mai multe

Politica de intimitate si Cookie