Am aflat misterul „Zborului 370” al avionului malaiezian dispărut! El a fost deturnat de Marina Americană la baza militară Diego Garcia din Oceanul Indian, având o încărcătură biologică suspectă!

11.592 vizualizari

avion deturnat 370 2Iată că deţin noi informaţii cu privire la „misteriosul zbor 370”, avionul malaiezian care a dispărut pe 8 martie 2014, având peste 200 de persoane la bord. Iar primele concluzii la aceste informaţii sunt şocante: ni se ascund atât de multe lucruri încât nici nu visăm ce se întâmplă cu adevărat în lume! Astfel, se pare că avionul malaiezian ar fi fost capturat de Marina Americană şi dus ulterior în baza americană localizată în atolul Diego Garcia din Oceanul Indian. Conform Wikipedia, atolul Diego Garcia se află în mijlocul Oceanului Indian, fiind situat la distanţe egale de Peninsula Arabică, India, Australia şi Africa. Începând din 1971, aici se află o bază militară americană, ce aparţine de Marina Statelor Unite.

Doi foşti ofiţeri SEALS mor în mod suspect

Oricum, zborul 370 era suspect de la bun început, înainte de dispariţie, el fiind monitorizat de serviciile secrete ruseşti. De ce? Pentru că acel avion, înainte de a efectua misteriosul zbor 370, a primit o încărcătură extrem de suspicioasă în Seychelles (insule situate tot în Oceanul Indian, foarte aproape de Africa) de la nava americană „Maersk Alabama” (navă ce operează sub steag american din 2004, conform Wikipediei). Ce a atras atenţia serviciilor secrete ruseşti că ar fi ceva suspect în legătură cu această încărcătură? Faptul că 2 foşti ofiţeri SEALS (forţele speciale ale Marinei Americane), care aveau sarcina de a proteja încărcătura de pe Maersk Alabama au murit după un stop cardiorespirator. Putem citi această ştire pe site-ul cbsnews.com pe 24 februarie 2014:

„Poliţia din Seychelles spune că foşti doi ofiţeri SEALS au fost găsiţi morţi pe nava Maersk Alabama, din cauza unui stop respirator şi sunt suspectaţi că au avut un atac de cord, posibil ca urmare a folosirii drogurilor. Poliţia spune că o seringă şi urme de droguri au fost găsite în cabina lor. Poliţia mai suţine că mostrele au fost trimise în Mauritius pentru a se stabili dacă e vorba de droguri. Ofiţerii se numeau Mark Daniel Kennedy (43 de ani) şi Jeffrey Keith Reynolds (44 ani)”.

Da, cea mai simplă metodă de a masca uciderea cuiva este aceea de a induce un atac cardiac ca urmare a folosirii drogurilor. Aşa că, cel mai probabil că cei doi ofiţeri au fost scoşi de pe scenă pentru că erau martori incomozi al unor evenimente care aveau să se întâmple peste 2 săptămâni (dispariţia avionului malaiezian). Acelaşi site mai spune că cei doi militari ucişi erau angajaţi ai „Trident Security”, o firmă fondată în 2000 de foşti ofiţeri SEALS, cu scopul de a oferi servicii de securitate navelor. Dar, surse din serviciile secrete ruseşti spun că Trident Security este o firmă paravan a serviciilor secrete a Marinei Americane, având rolul de a asigura transferul de material atomic şi biologic în întreaga lume. Aşadar, dacă avionul malaiezian s-a dus în Insulele Seychelles la sfârşitul lui februarie 2014, materialul încărcat a fost ori de origine nucleară ori biologică.

Zborul 370 avea la bord o încărcătură biologică sau atomică suspicioasă

Pe 8 martie 2014, zborul 370 decolează din Kuala Lumpur pentru a ajunge în Beijing (China). Serviciile secrete ruseşti au avertizat pe omologii săi din China asupra încărcăturii suspecte prezente în avion şi care urma să pătrundă pe teritoriul Chinei. Dar, din motive rămase încă necunoscute, înainte de a ajunge în spaţiul aerian chinezesc, când avionul se afla în Marea Chinei de Sud, zborul 370 a făcut cale întoarsă şi, după mai bine de 3.000 de kilometri, el a ajuns baza americană Diego Garcia din Oceanul Indian. Interesant e faptul că în momentul dispariţiei avionului, liniile de comunicaţii ale operatorului chinez „China Mobile” din Insulele Spratly (aflate în sudul Vietnamului, în Marea Chinei de Sud) au fost bruiate. Coincidenţă? Bineînţeles că nu. Nu s-a încercat altceva decât a-i pune pe pasagerii zborului 370 în imposibilitatea de a accesa telefonia mobilă în momentul în care au fost deturnaţi.

avion deturnat 370

Americanii au controlat de la distanţă avionul deturnat

Cum au reuşit americanii să „răpească” zborul 370? Simplu, căci avioanele Boeing 777 (ca aeronava dispărută aparţinând liniilor aeriene malaieziene) sunt dotate cu sistemul „fly by wire”, care permite înlocuirea controlului manual al avionului de către pilot cu un sistem electronic ce poate fi controlat şi de la distanţă. Oricum, sistemele de comunicaţii ale avionului au fost oprite în mod intenţionat de către cineva, aşa cum arată şi ştirea aceasta de pe abcnews.go.com:

„Doi oficiali americani cred că închiderea celor 2 sisteme de comunicaţii ale avionului malaiezian a fost realizată în mod separat (…) Sistemul de date a fost închis la ora 1:07, iar transporderul, care transmite altitudinea şi locaţia, a fost închis la ora 1:21. Acest lucru arată că totul a fost un act deliberat, nu un accident sau o defecţiune tehnică”.

Aşadar, ştirea de mai sus arată clar că a fost vorba de o răpire, o deturnare a avionului, iar, pentru a nu i se afla localizarea, sistemele de comunicaţii au fost închise în mod deliberat.

Oameni de ştiinţă de top din China şi SUA se află la bordul avionului deturnat. De ce?

Acum, întrebarea care se pune e următoarea: ce încărcătură secretă conţinea zborul 370 care trebuia să ajungă la Beijing? De ce avionul Boeing 777 a fost până la urmă deturnat de americani? De ce nu a fost lăsat să ajungă în China? Au aflat americanii că oficialităţile chineze ştiau de la ruşi de acest zbor? Interesant e faptul că, tot conform unor ştiri neconfirmate, în ultima săptămână au avut loc numai puţin de 4 zboruri către baza Diego Garcia a unor oameni de ştiinţă de top din China şi SUA, specialişti în domeniul bolilor. Acest lucru îi spune că cele două guverne (China şi SUA) colaborează în secret între ele. Despre ce material biologic secret e vorba? Despre ce boală? Ar trebui să ne îngrijorăm?