Orange scoate simbolul Illuminati din reclama TV, după ce am atras atenţia asupra acestui fapt acum o săptămână! Înseamnă că am avut dreptate!

noua reclama OrangePrecum se ştie, acum o săptămână am scris acest articol – Simbolul neoficial al Illuminati – ochiul în triunghi (piramidă) – apare 12 secunde în cea mai nouă reclamă Orange! “Sunt sigur” că totul e doar o simplă coincidenţă… – în care atrăgeam atenţia asupra faptului că într-o reclamă Orange apare desenat pe tablă de către simpaticile mascote Millidge şi Doig simbolul ochiului, încorporat într-un triunghi (sau piramidă, dacă este văzut tridimensional). Adică, bineînţeles, simbolul organizaţiei malefice Illuminati, aşa cum apare şi pe dolarul american (care este emis de Federal Reserve Bank, o bancă privată deţinută de familia Rothschild, lider Illuminati pe planetă).

Atunci spuneam următoarele:

Să fie doar o coincidenţă acel simbol? Pentru că în reclama Orange, “ochiul din triunghi” apare cel puţin 12 secunde din cele 45 de secunde ale ei. Să fie o simplă scăpare al celor care au făcut reclama? Sau e un lucru intenţionat, prin intermediul căruia, în subconştient se doreşte a ni se transmite un mesaj puternic?

Aşadar, acel articol a fost scris pe 14 aprilie 2015. În câteva zile după acest articol (circa 2-3 zile), mai mulţi cititori mi-au scris pe email şi pe Facebook şi mi-au atras atenţia asupra faptului că reclama de la Orange difuzată zilele acestea la televizor e puţin diferită, în sensul că a dispărut ochiul din triunghi de pe tablă, rămânând doar un simplu triunghi! Aşadar, după ce am scris acel articol, Orange schimbă puţin reclama, pentru a nu fi acuzată că ar face jocul Illuminati! Interesantă schimbare de situaţie…

Orange reclama 1

Reclama Orange de dinainte

Noua reclama Orange

Noua reclama Orange

Leave a Reply

Copy Protected by Computer Tech Tips's Prevent Wordpress CopyProtect Blogs.